Csürhe 16

A Garay János Gimnázium foci házibajnokságában induló 12. D csapata, becenevükön az Ibolyák, vagy egyszerűen a Csürhe nem titkoltan a bajnoki címért indul a 09/10-es szezonban. A Nagy Menetelést ezen a blogon követhetitek majd nyomon! ;)

Friss topikok

  • csürhebali: Vargha csináld meg légyszike, hogy újra ott legyek a szerzők között. Ez az e-mail címem: kromerbal... (2010.10.18. 15:06) Ballagás
  • Bencii: Én BME-építő ha minden jól megy... (2010.04.25. 18:31) a DÖNTŐ után
  • Wájsz: Hát igen, az biztos hogy a szurkolókra nem lehetett panasz... De köszke neked is :D (2010.04.13. 20:43) Rekviem egy álomért...
  • orangeblatt: Mindent bele hnap fiúk, hajráá!! :))) (2010.03.11. 17:30) Csürhe FC
  • krómi: Na Herr Weisz elolvastam a postodat úgy, hogy nem volt itt a vargha, és rögtön megértettem mindent... (2010.03.10. 15:52) Pénteken döntő, juhééé!

Utolsó kommentek

  • csürhebali: Vargha csináld meg légyszike, hogy újra ott legyek a szerzők között. Ez az e-mail címem: kromerbal... (2010.10.18. 15:06) Ballagás
  • Bencii: Hiányozni fogsz Garay és vele együtt minden. (2010.05.01. 09:26) Ballagás
  • Bencii: Én BME-építő ha minden jól megy... (2010.04.25. 18:31) a DÖNTŐ után
  • Kövi: Srácok! Jön valaki Műegyetem-Közlekkarra ősszel? (2010.04.24. 21:49) a DÖNTŐ után
  • Ronal-d'oh!: @Wájsz: böf :D amúgy nem tudom még mi legyen a bloggal, de valszeg a nyáron meg utána kapcsolatta... (2010.04.23. 12:27) a DÖNTŐ után
  • Utolsó 20

1. csoportkör

1. Csürhe FC: | 3-0-0 | 9 pt.
2. 10.A: | 2-0-1 | 6 pt.
3. 9.A: | 1-0-2 | 3 pt.
4. 9.B: | 0-0-3 | 0pt.

2. csoportkör

1. 10.C: | 2-0-0 | 9 pt.
2. CSÜRHE FC: | 1-0-2 | 3 pt.
3. 12.C: | 1-0-2 | 3 pt.
4. 10.A: | 1-0-2 | 3 pt.

Góllövőlista

7 gólos:Weisz
6 gólos: Bali, Miki
4 gólos: Bencii
3 gólos: Bercz
2 gólos: Zsiga, Benő
1 gólos: Levi, Marci

Gólpasszok

6 gólpassz: Bali
5 gólpassz: Miki,Weisz
3 gólpassz: Bencíí
2 gólpassz: Bercz
1 gólpassz: Marci, Levi, Benő, Zsiga

Mezkérdés

2009.09.23. 14:57 Ronal-d'oh!

Felmerült, hogy nem ártana valami egységes uniformist ölteni minden mérkőzésen, ami szerintem jó ötlet, viszont meg kéne beszélni, hogy milyen színű legyen, mi legyen rajta, mennyit áldozunk rá. Én annyit tennék csak hozzá, hogy NE ott csináltassuk, ahol tavaly előtt , mert azok a mezek nem sokat bírtak/bírnak, pár mosás után elkezdett kopni, stb. Ötleteket ide várom a blogra, szóval legyen szíves regisztrálni az, aki bele akar szólni abba, hogy mit viseljünk a meccseken, meg egyáltalán hozzá akar szólni valamit a bloghoz a jövőben.

Ha valaki esetleg szeretne szerkesztővé válni, az szóljon nekem, és küldök neki meghívót az e-mailcímére. Már hárman vagyunk, Szöcske, Bencii és jómagam. Azt szeretném kérni, hogy miután regisztráltátok magatokat, ne hívjatok meg senkit előzetess egyeztetés nélkül, valamint lehetőleg mindenkinek csak egy regisztrált Indapass hozzáférése legyen.

Videóügyben is van fejlemény, még pedig annyi, hogy darabolni kéne a felvételeket, mert egyben nem lehet őket feltenni youtube-ra. Ha valaki tud valami progit, amivel ez könnyen és egyszerűen megoldható, esetleg el is vállalná, azt nagyon szépen megköszönnénk a csapat nevében.

És amit talán a legsürgősebb "probléma": ki kéne találni, hogy milyen összeállításban lépünk pályára. Szvsz (szerény véleményem szerint) teljesen mindegy, inkább az a fontos, hogy folyamatos legyen a rotáció. Ha elfáradsz, legyen az az 1., a 10., vagy az utolsó percben, lejössz, valaki friss ember meg megy be helyetted. Ez már előny lehet, pluszban még az eredmény függvényében is változtathatunk, ha úgy érezzük, hogy előre kell több ember, akkor támadók jönnek, ha védekezni kell, akkor lejön a Miki (:D).
Taktikáról szerintem fölösleges beszélni, én csak annyit tudnék tanácsolni, hogy a földön játszunk, és lehetőleg minél gyorsabban járassuk a labdát, és legyünk önzetlenek. Ha valaki jobb helyzetben van, akkor ne sajnáljuk tőle a labdát. Lehetőleg a kirúgások/dobások is laposan történjenek, mert a két Krómeren kívül nem igazán fejelünk jól, aztán persze javítsatok ki, ha nem így van. Azt esetleg meg lehet próbálni, hogy egyikük megy előre lefejelni a labdákat, de szerintem ezzel kevesebbet nyerünk, mint amit vesztünk.

Következő bejegyzés(ek) annak a függvényében jön(nek) majd, hogy mennyire érek rá edzés, meg tanulás között/mellett/helyett. Addig is jöhetnek a hozzászólások.

Meg persze egy videó. Azt nem ígérem, hogy a mi összefoglalóink is ilyen jók lesznek, ha lesznek. ;)

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csurhefc.blog.hu/api/trackback/id/tr721401914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ronal-d'oh! 2009.09.23. 16:14:43

Na faja, már hárman vagyunk, illetve ha esetleg valaki odatéved, és v.marcinho@gmail.com e-mailt látja, az ne lepődjön meg, próbaképpen regisztráltam magam, de már töröltem is.

Ronal-d'oh! 2009.09.23. 16:20:29

@nekedX: És közben rájöttem, hogy kell a listából is kiszedni. Jííhhhááá! :)

krómi 2009.09.23. 16:56:29

Na szóval üdv mindenkinek!!
Én a kisebbik Krómer fivér vaok. :)
Egyetértek azzal,hogy legyen mezünk, és igazat adok neked marci, hogy ne ott csináltassuk, ahol tavalyelőtt, mert azok nem vmi jó minőségűek. Szerintem vegyünk rószaszín pólókat, vagyis olyan színűeket,amilyen más csapatoknak tuti nem lesz,ezért is jó a rószaszín. Viszont vmi feliratot kéne nyomni rá, de milyet??szám plusz név?? sztem most ne szám és név legyen rajta, hanem vmi más. Várom az 5leteket.
A kezdőről még annyit, hogy le kéne ülni a héten és megbeszélni, hogy ki mit javasol, és azt is meg kéne beszélni, hogy hogyan cserélgessünk majd ki kinek a helyére jöjjön be pl.Legyen csapatkapitány??
Írjatok!!!

Bencii 2009.09.23. 17:13:24

Ja tényleg le kéne már ülni, mert félek megint nem lesz ebből semmi csak tervezgetjük. Benő meg én valószínűleg már pénteken megyünk iskolába, úgyhogy pénteken kéne megbeszélni. Remélem az az időpont jó mindenkinek kaja után.

Ronal-d'oh! 2009.09.23. 17:14:28

@Bencii: Ha más nem, akkor este Zugban taktikai megbeszélés. :)))

Amúgy valamit tennem kéne, mert minden komment után kapok egy e-mailt. :D

Bencii 2009.09.23. 17:14:57

Az öreg Berczelinek semmi baja, hnap már megy suliba

krómi 2009.09.23. 17:27:42

Ide is leírhatjuk, hogy mit gondolunk kezdőnek szóval kezdjétek el, hogy szerintetek mi lenne a legerősebb csapat!Írjátok

kromi benő 2009.09.23. 17:39:34

na szevasztok sunetták mez kéne mindenképpen ez a rózsaszínes dolog jó viszont sztem mindenképpen legyen rajta név és szám + jó lenne rá egy I(L) ázsia de ez valószínűleg nem lesz :),szóval akkor hol is csináltassuk ,hát az a tescos cucc tényleg ratyi volt, mondjuk nekem még most is láccik a szám és a név, hát próbáljuk ki máshol, ahol az ár is jó, és meglátjuk milyen lesz. a másik ez a kezdő kérdés, pénteken lesz mindenki suliban ott megbeszélhetjük bennem már naggyából kialakult a kezdő bár ennek h kezdő nem sok jelentősége van hisz úgy is cserélgetünk szóval akkor a kezdő zsiga kapuban én emg tesóm hátul elől meg a weisz és a vargha de a mikin is hezitálok a lényeg hogy ha vkinek nem megy vagy fáradt akkor csere van meg jó az amit a vargha mondott h földön mennyen a labda

Bencii 2009.09.23. 18:00:16

@krómi: írd le bali te mit gondoltál aztán megvitatjuk

kromi benő 2009.09.23. 18:05:44

szevasztok sunetták szóval mez mindenképp kéne és szám is rá egyI (L) ázsiás feliratot is el tudnék rajta képzelni de az úgy sem lesz:D de szám és név kéne nálam a 22-es benő névvel lenne a mezen , az a rózsaszín mez jó mert azt minden meccsen fel tudjuk húzni h hol vegyük hát a tescós tényleg kicsit raty hát próbáljuk meg máshol hátha bejön a másik a kezdő kérdés sztem nincs nagy jelentősége hisz úgy is cserélgetünk de az én kezdőm az lenne h kapuban zsiga én és tesóm hátul elől meg a weisz meg a vargha bár mikin is hezitálok a lényeg h mindenki játszani fog ha fáradt vki vagy nem játszik jól akkor leül és fontos amit a vargha mondott h a földön járjon a labda

krómi 2009.09.23. 18:49:35

na szóval az valóban fontos, h laposan játszunk kivéve ha bedobás van akkor dobhatjátok fejre is néhe kapu előtt,de mindenképp az legyen a lényge a játkunknak, h laposan játszunk sokat kényszerítőzzünk és minél gyorsabban passzolgassunk,sztem ezt kéne erőltetni.apró gólokkal megzavarjuk az ellenfelet :D
első meccsünk előtt azt mondom h a kezdő legyen ez:zsiga-tesóm-én-vargha-weisz
De ez még nem jelenti azt, h minden meccsen ezzel a kezdővel állunk fel, mert azok játszanak, akik a legjobb formában vannak. Senki se sértődjön be azon, hogy most nem kezdő, hanem mindenki bíztassa a másikat, elvégre 1 csapat vagyunk!!!
Majd pénteken akkor részletesen megbeszélünk még mindent, de aki tudja az írja le ,h mit gondol kezdőnek.

Bencii 2009.09.23. 19:02:24

A Vargha-Weiszes megoldás jónak hangzik bár abszolút lényegtelen szerintem a kezdő 5, mivel kb 4-5perc múlva úgyis változni fog minden, úgyhogy inkább azt beszéljük meg hogy ki milyen poszton szeretne játszani és akkor ezek alapján váltogatunk emberekéket.Mert ne az legyen hogy 4 védő van a pályán vagy 4 támadó. Természetesen mindenkinek hátra kell jönnie az ellenfél támadásakor és fogni a maga emberét.
A másik dolog, akkor mindenki beleegyezik a rózsaszínű mezbe? mert nekem oké. És én azt javaslom hogy a csapatnév legyen rajta meg a név sztem, a szám felesleges úgysem jegyzi senki...

krómi 2009.09.23. 19:24:56

zsiga-kapus,tesóm-védő,én-védekező-támadó kpáyás,miki-csatár,levi-védő és edző,pista-kapus,többit nem tom

Csódör 2009.09.23. 20:09:25

Szerintem a kezdő ez lenne: Peti, Máté, Mirkó, kapuban mondjuk a Mauni, és én. NFL-es védőcuccban és mezben játszanánk... na egyelőre ennyi jutott eszembe.

Ronal-d'oh! 2009.09.23. 20:15:29

Rózsaszín mez jó ötlet, az tényleg mindig fel lehetne húzni, az viszont szerintem kicsit felesleges, hogy ki milyen poszton játszik. Akkor már inkább azt beszéljük meg, hogy bizonyos helyzeteknél ki mit csinál, pl támadásnál ki marad hátul, a csatár mit csinál.

Még majdnem az lenne a legjobb, ha az első meccs alapján próbálnánk majd a hibákat helyretenni.

Mikq 2009.09.23. 20:22:55

@krómi: a kezdőről azt mondom h nekem az a véleményem , nem azét h ebből harag legyen vagy bármi h mondjuk a Varhga helyére bemenék én és ha 5 6 percen belül nem tudok lőni egy gólt amivel meg tudnánk őket fogni akkor lejövök ha lövök akkor is. a Legfontosabb csapatmorál szemponjából is h ki lövi az első golt. de én ebből nem csinálok problémát h ki kezd. Ez csak egy ötlet de ahogy a többiek is megitélik. Hajrá Csürhe Fc

Ronal-d'oh! 2009.09.23. 20:25:57

@Mikq: figyelj, ha a Krómerduó, Vargha, Weisz csak szenved, de a Máté-Celi-Levi-Te csapat brillírozik, akkor ti játszotok.

Bencii 2009.09.23. 20:29:10

Miki, mi leszünk a Joly Joker!;):D

Balack 2009.09.23. 22:24:19

Srácok nem akarok ünneprontó lenni de szerintem rátok túl nagy hatással volt a gay guide, mert látom, higy mindenki rózsaszín mezt akar. Személy szerint bármilyen színű mezben benne vagyok kivéve a rózsaszínben. Amúgy meg legyen rajta csapatnév, és mezszám, nekem 13as.

A kezdőről annyit mondanék, hogy nincs nagy jelentősége, a két krómernek és weisznek viszont mindenképp helyett adnék benne, a negyedik posztról döntsetek ti.

Wájsz 2009.09.24. 15:56:28

Mondom a taktikát srácok.
Többet lövünk, mint az ellen. Ha ezt betartjuk, nyertünk.

Ennyi lenne.

Gyerünk csürhék!

Balack 2009.09.24. 16:28:04

Ja és a csapatkiáltás szerintem vitán felül áll: CSÜRHE!!!
süti beállítások módosítása