Csürhe 16

A Garay János Gimnázium foci házibajnokságában induló 12. D csapata, becenevükön az Ibolyák, vagy egyszerűen a Csürhe nem titkoltan a bajnoki címért indul a 09/10-es szezonban. A Nagy Menetelést ezen a blogon követhetitek majd nyomon! ;)

Friss topikok

  • csürhebali: Vargha csináld meg légyszike, hogy újra ott legyek a szerzők között. Ez az e-mail címem: kromerbal... (2010.10.18. 15:06) Ballagás
  • Bencii: Én BME-építő ha minden jól megy... (2010.04.25. 18:31) a DÖNTŐ után
  • Wájsz: Hát igen, az biztos hogy a szurkolókra nem lehetett panasz... De köszke neked is :D (2010.04.13. 20:43) Rekviem egy álomért...
  • orangeblatt: Mindent bele hnap fiúk, hajráá!! :))) (2010.03.11. 17:30) Csürhe FC
  • krómi: Na Herr Weisz elolvastam a postodat úgy, hogy nem volt itt a vargha, és rögtön megértettem mindent... (2010.03.10. 15:52) Pénteken döntő, juhééé!

Utolsó kommentek

  • csürhebali: Vargha csináld meg légyszike, hogy újra ott legyek a szerzők között. Ez az e-mail címem: kromerbal... (2010.10.18. 15:06) Ballagás
  • Bencii: Hiányozni fogsz Garay és vele együtt minden. (2010.05.01. 09:26) Ballagás
  • Bencii: Én BME-építő ha minden jól megy... (2010.04.25. 18:31) a DÖNTŐ után
  • Kövi: Srácok! Jön valaki Műegyetem-Közlekkarra ősszel? (2010.04.24. 21:49) a DÖNTŐ után
  • Ronal-d'oh!: @Wájsz: böf :D amúgy nem tudom még mi legyen a bloggal, de valszeg a nyáron meg utána kapcsolatta... (2010.04.23. 12:27) a DÖNTŐ után
  • Utolsó 20

1. csoportkör

1. Csürhe FC: | 3-0-0 | 9 pt.
2. 10.A: | 2-0-1 | 6 pt.
3. 9.A: | 1-0-2 | 3 pt.
4. 9.B: | 0-0-3 | 0pt.

2. csoportkör

1. 10.C: | 2-0-0 | 9 pt.
2. CSÜRHE FC: | 1-0-2 | 3 pt.
3. 12.C: | 1-0-2 | 3 pt.
4. 10.A: | 1-0-2 | 3 pt.

Góllövőlista

7 gólos:Weisz
6 gólos: Bali, Miki
4 gólos: Bencii
3 gólos: Bercz
2 gólos: Zsiga, Benő
1 gólos: Levi, Marci

Gólpasszok

6 gólpassz: Bali
5 gólpassz: Miki,Weisz
3 gólpassz: Bencíí
2 gólpassz: Bercz
1 gólpassz: Marci, Levi, Benő, Zsiga

The Ibolyas hammer sorry 11.D despite injuries

2010.01.11. 20:37 Ronal-d'oh!

Valahogy így írnának a britek a mai meccsről, ha írnának. 11-3, a legtöbb gólos meccsünk, 2 mesterhármassal (Bali és Tibi), valamint egy mesternégyessel (Miki), néhol egészen szép megoldásokkal, de valószínűleg ez a 11.D a többi csapattól is ki fog kapni. Nem leírom őket, de fejben ott se voltak igazán, a késések ennek bizonyítékai, meg aztán eddig senki ellen se tudtatok ennyire nyíltan focizni. De ne csak a másik számlájára írjuk a mai győzelmet, mert a csapat teljesítménye bizony meggyőző volt! Egy ilyen győzelem nagy lendületet adhat a következő mérkőzésekre.

Zsiga sérülése reméljük nem komoly, még várjuk az orvosi jelentést az állapotáról, de talán ő megúszta szakadás nélkül. Bencínek meg innen üzenem, hogy ha már mindenképpen ráment a bokaszalagok elpusztítására, akkor ne csapaton belül gyakoroljon! :D

Videó majd jön hamarosan, meg majd a régebbi meccsekről is, eddig a blog szerkesztősége téli álmot aludt. Keretbe foglalva a bejegyzést:

The show must go on. (and the show will go on)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csurhefc.blog.hu/api/trackback/id/tr161664601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balack 2010.01.11. 21:04:32

Szép munka volt a mai meccs srácok, nagyon sajnálom hogy csak a kispadról lehettem részese a dolognak... A támadások nagyon rendben voltak, felszabadultan játszottunk, de a védelem gyakran kinyílt, ami a többi csapat ellen visszaüthet. A mai meccs jó hangolódás volt a végjátékra, önbizalmat adhat, de azért ne bízzuk el magunkat!!!

Én most jövök balesetiről, szerencsére egy részleges szalagszakadással megúsztam, kaptam egy szép kis gipszet, úgyhogy Vargha, biceghetünk együtt a folyosón... :S A doki azt mondta, hogy egy hét múlva kontroll, reméljük a legjobbakat... Legjobb esetben a kövi meccsen már játszhatok, de én még annak is nagyon örülnék, ha 2 hét múlva hétfőn már ott lehetnék a kezdő csapatban...

krómi 2010.01.11. 21:12:54

@Balack: Nagyon sajnáljuk, hogy ez történt,nagyon idegesítő sérülés, áhh ott melegítetek és basszus... :S:S:S
Csodás gólokat lőttünk szerintem,voltak nagyon szép jelenetek, majd írok hosszabban is, de most fáradt vagyok hozzá :) Mindenkinek grat! Csak így tovább, már nincs megállás!!Jön a 11.b!

Ronal-d'oh! 2010.01.11. 21:14:09

@Balack: Kitartás! Én tudom, milyen. :)

Wájsz 2010.01.11. 21:44:57

Ezt is megéltük... :)
Eddig még duplázás se fordult elő a csapatnál, most meg egy 4es is... Nagyon ment elől a játék mindenkinek, Miki 4 gólja magáért beszél, Balázs két mesterhármasa úgyszintén (gól+gólpasszban is elérte a bűvös 3at :D), Bencí meg nem is játszott sokat, de ezalatt is összehozott 1 gólt és 2 gólpasszt. Na jó, ennyi nyalás elég volt mára :D
De az tény, hogy nagyon jók voltunk, elől-hátul egyaránt.

Remélem mindenkit feltüzelt ez a fölényes győzelem, szükségünk is lesz minden önbizalmunkra a követlező meccsen, ami (szerintem nem árulok el nagy dolgot) messze-messze az idény legnehezebb meccse lesz.

Na de még ne gondoljunk rá, hanem inkább a fölényes győzelmünkre! :D
Virtuális pacsi mindenkinek, kurva jók voltunk!

Zsigának meg jobbulást, egyéb bölcsesség most nem jut az eszembe.

Szép volt CSÜRHE!

Pista? 2010.01.12. 21:54:04

- Zsiga, gyógyulj meg, mert nem nagyon szeretném a kövi meccset nélküled védeni:D. KELLESZ A KAPUBA!
Amúgy a sérülésekből nekem is kijutott, hisz a meccs után, észrevettem, hogy a bal térdem iszonyat fáj, és ropog ha mozgatom. Tehát kövi meccsre ha valaki tud hozni egy térdvédőt, vagy mittomén, akkor annak örülnék:D

-A meccs nagyon tetszett, a támadó sor jól szerepelt(annyi gólt lőttetek, amennyit akartatok), de Zsigának igaza van, a védelemben voltak kis hibák. De ez senkinek sem von le az érdemeiből. Kiválóan játszottatok, és nekem is sikerült a 2. félidőben felvenni a ritmust. Így volt is pár fogásom, és végre hasznosnak érezhettem magam.
Úgy látszik Miki is kezdi kinyitni a csipáját, és ez meg is látszik az eredményen. Bízunk benned Miki!

- Végre fáradtan, és diadalittasan hagyhattam el a pályát, és kezdek néha rátalálni régi önmagamra.

- Nah ennyi voltam mára. Élvezzétek ki a győzelmet, hogy még nagyobb lelkesedéssel, és erővel harcoljuk végig, a legnehezebb meccsünket. A győzelem kötelező!
Megyek bekenem a térdemet, és jóéccakát! Mindenki pihenje ki, és lehetőleg ne összetörje magát a következő meccsig!

HAJRÁ CSÜRHE FC!!
süti beállítások módosítása