Csürhe 16

A Garay János Gimnázium foci házibajnokságában induló 12. D csapata, becenevükön az Ibolyák, vagy egyszerűen a Csürhe nem titkoltan a bajnoki címért indul a 09/10-es szezonban. A Nagy Menetelést ezen a blogon követhetitek majd nyomon! ;)

Friss topikok

  • csürhebali: Vargha csináld meg légyszike, hogy újra ott legyek a szerzők között. Ez az e-mail címem: kromerbal... (2010.10.18. 15:06) Ballagás
  • Bencii: Én BME-építő ha minden jól megy... (2010.04.25. 18:31) a DÖNTŐ után
  • Wájsz: Hát igen, az biztos hogy a szurkolókra nem lehetett panasz... De köszke neked is :D (2010.04.13. 20:43) Rekviem egy álomért...
  • orangeblatt: Mindent bele hnap fiúk, hajráá!! :))) (2010.03.11. 17:30) Csürhe FC
  • krómi: Na Herr Weisz elolvastam a postodat úgy, hogy nem volt itt a vargha, és rögtön megértettem mindent... (2010.03.10. 15:52) Pénteken döntő, juhééé!

Utolsó kommentek

  • csürhebali: Vargha csináld meg légyszike, hogy újra ott legyek a szerzők között. Ez az e-mail címem: kromerbal... (2010.10.18. 15:06) Ballagás
  • Bencii: Hiányozni fogsz Garay és vele együtt minden. (2010.05.01. 09:26) Ballagás
  • Bencii: Én BME-építő ha minden jól megy... (2010.04.25. 18:31) a DÖNTŐ után
  • Kövi: Srácok! Jön valaki Műegyetem-Közlekkarra ősszel? (2010.04.24. 21:49) a DÖNTŐ után
  • Ronal-d'oh!: @Wájsz: böf :D amúgy nem tudom még mi legyen a bloggal, de valszeg a nyáron meg utána kapcsolatta... (2010.04.23. 12:27) a DÖNTŐ után
  • Utolsó 20

1. csoportkör

1. Csürhe FC: | 3-0-0 | 9 pt.
2. 10.A: | 2-0-1 | 6 pt.
3. 9.A: | 1-0-2 | 3 pt.
4. 9.B: | 0-0-3 | 0pt.

2. csoportkör

1. 10.C: | 2-0-0 | 9 pt.
2. CSÜRHE FC: | 1-0-2 | 3 pt.
3. 12.C: | 1-0-2 | 3 pt.
4. 10.A: | 1-0-2 | 3 pt.

Góllövőlista

7 gólos:Weisz
6 gólos: Bali, Miki
4 gólos: Bencii
3 gólos: Bercz
2 gólos: Zsiga, Benő
1 gólos: Levi, Marci

Gólpasszok

6 gólpassz: Bali
5 gólpassz: Miki,Weisz
3 gólpassz: Bencíí
2 gólpassz: Bercz
1 gólpassz: Marci, Levi, Benő, Zsiga

Vereség, nagy pech...

2010.01.18. 17:35 kromi benő

Csak egy dolgot tudok mondani: baszki. Iszonyat nagy pech, itt ott hibák és 8-8 0-5. Gáz, de a következő meccset hozni fogjuk és irány a döntő. Ja és boldog szülinapot vargha, bár az ajándék nem jött össze.

88 (mi nyócvannyóc?) A csapat átlagIQ-ja. De ez is úgy lett ennyi, hogy ÉN felhúztam.

 

27 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csurhefc.blog.hu/api/trackback/id/tr111682516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wájsz 2010.01.18. 18:01:20

Először arra gondoltam, hogy feljövök ide és anyázok egy jót. De végül mégse ezt fogom tenni, inkább megpróbálom ezeket a karaktereket hasznosabban felhasználni.

Na, egyelőre még csak egy építő javaslatot tudok mondani. Ja nem is, kettőt.
Az első az az, hogy kurva lassú a játékunk, alig volt pár (és tényleg csak pár, egy-kettő) amikor egyből továbbpasszoltuk a labdát. Visszanézve mindnki megfigyelheti, hogy ilyenkor végre volt területünk! De mégse ezt tettük, hanem levettük a labdát, esetéleg tologattuk egy kicsit és csak utána passzoltunk, így minden ellenfélnek volt ideje behelyezkedni. Ezért volt sokszor hogy csak hátra tudtuk passzolni, vagy egyszerűen csak elbasztuk.

Na, a másik az az lenne, hogy elől ne úgy kezdjünk, hogy a Miki az én.
Bár ha így kezdünk, az se nagy baj nekem, ne higgye senki azt hogy bajom lenne a Mikivel :D
Csak az a szar hogy egyszerre fáradunk el, így amikor a Miki lemegy én már kábé élőhalottként lézengek csak a pályán és nem sokat tudok hozzátenni a játékhoz. De ha nem egyszerre játszanánk, akkor legalább az egyikünk friss maradna mindig.
Persze ez nem tudom mennyire jó ötlet igazából, mert a mikivel szerintem nagyon jól össze tudunk játszani (lásd 11dé ellen :D) de ez jutott most így eszembe.
Persze most nyilván nem a Mikit akarom leültetni :D szóval az én javaslatom a következő meccsre a Bencí-Miki duó.
Piff

Bencii 2010.01.18. 18:25:13

Nem gáz ez, mert ez volt a papírforma. Max abból a szempontból, hogy tényleg szarul játszottunk, de féltem hogy többet is kapunk. Na mind1 nem osztom az észt, Weisz sztem jó lenne ez a taktika én benne vagyok.Úgyis sietnem kell majd infóra jövő héten:P:D

Balack 2010.01.18. 19:01:45

Srácok szép nap ez a mai, meg csúnya is. Egyrészt szép, mert a csapat másik sérültje, Vargha Márton nagykorú lett (boldog születésnapot!!!) és csúnya mert rendesen kiszopott a csapat.

Rövid mérleg: elég sok hiba, ennek ellenére viszonylag sok helyzet, nagy balszerencse, 0 lőtt, 5 kapott gól.

De nem kell elkeseredni, hisz a hibák ellenére rengeteg helyzetet ki tudtunk dolgozni, és egy kis szerencsével párból gól is születhetett volna. A csatároknak annyit mondanék, hogy hiába vannak 100 %os helyzetben, ha velük szemben áll a kapus egy méterre, nem szabad ellőni, mert ahogy a csocsóban műanyagszabály, itt hússzabály (?) van, azaz hiába bikázod bele a kapus lábába, valszeg nem fog bemenni. Egyszóval hiába vagy egy az egyben a kapussal, próbálj meg egy csellel rajta is túljutni, és az üres kapuba gurítani!! Tudom, ezt könnyebb mondani mint megtenni, de a mai meccs alapján nagyon is érdemes megpróbálni!

A következő meccsen remélem már játszhatok, reméljük jobb eredménnyel jövünk le a pályáról, és megyünk tovább a döntőbe!!!

Balack 2010.01.18. 19:03:48

Ja és Tibi, szerintem jó az ötleted!!

krómi 2010.01.18. 19:16:35

Na megnéztük tesómmal a meccset. Az én észrevételeim a következőek: az egész meccsen mi uraltuk a játékot, az ellenfél csak kontrákra játszott, a meccs nagy részében nálunk volt a labda, de lassan játszottunk és több helyzetünk volt, mint az ellenfélnek tényleg sokkal több és kurva szerencsétlenek voltunk és az ő kapusok na baszki.... sokszor van az amit a zsiga mond h ha ott áll előtted a kapus, akkor ne lődd bele, hanem csinálj 1 cselt és úgy próbáljunk gólt szerezni, mert belelőni nincs értelme. Tényleg az volt a gond, hogy lassan játszottunk, alig volt kényszerítő, amikor volt akkor szépen toltuk és rögtön helyzeteket alakítottunk ki.
Én azt mondom, hogy a weisz-miki duó kezdjen elől, mert velük tudjuk a legtöbb helyzetet kialakítani ezt megnézhetitek kamerán is. Akkor jöjjön le a weisz, amikor elfárad, vki ejön helyette, miki pedig bírja mert neki annyit azért nem kell futnia.És amikor weisz regenerálódik beáll.
Ami nagyon elszomorít az az, hogy bencí te így álltál hozzá a meccshez, hogy úgysem nyerhetünk, mert papíron ők a jobbak, és azt hitted, hogy még többet kapunk??Ha így áll akárki hozzá, akkor inkább ne is lépjünk pályára!!

levi88 2010.01.18. 19:33:28

hűha...én érzem most csak az anyázós szagot?:D

Bencii 2010.01.18. 19:34:12

Már vártam hogy hogy fogsz belémkötni, és tudtam hogy megteszed.. Nem erről van szó ezt mindenki tudja, csak ha kicsit reálisan gondolkoznál és nem lennél ilyen makacs akkor belátnád te is hogy sokkal jobb az ellenfél csapata.. persze győznünk kellett volna,de most ez így jött össze. Inkább koncentráljunk a kövi meccsre...

levi88 2010.01.18. 19:34:39

szerintem meg kezdjen a bándy-kollár duó.

krómi 2010.01.18. 19:38:07

Jó akkor ha döntőbe jutnánk, akkor ne is álljunk ki, mert akkor úgy csak 3-0ra nyernek.Az még is jobb, mint a 0-5.

krómi 2010.01.18. 19:39:54

Ja meg nem tudom, akkor kövi meccsen is az lesz, hogy kikapunk majd, mert a 10 c-től egyszer már kikpatunk 2-1re. Akkor felkészülök a vereségre...

Bencii 2010.01.18. 19:43:54

Nem értem miért szítod a tüzet, kvára idegesít hogy mindenkit oktatsz...Oké, vegyük komolyan a dolgot, de a részedről ez már túlzás.. Kicsit mással is foglalkozhatnál, ne csak a focival. Győzni akar mindenki,de azért bárhogy is nézzük ez csak egy játék.. Ne vedd már ilyen komolyan, a folytonos szidásoddal csak rontod a csapatmorált. És ez nem csak a személyes véleményem...

Bencii 2010.01.18. 19:45:23

És ne forgasd ki mások szavát, mert senki sem szeretné hogy a saját csapata veszítsen.

krómi 2010.01.18. 19:52:43

Én csak próbálok bízni a csapatomban, de nem tom már minek erőlködöm hisz téged úgysem lehet meggyőzni arról, hogy van esélyünk megnyerni.És amikor pálylára lépek persze, hogy a a célom, hogy nyerjünk, de rendben akkor nem veszem majd komolyan és szarni fogok rá, nem is fogok játszani, hisz csak "szítom a tüzet" és mindenkit "oktatok". Ennyi

levi88 2010.01.18. 19:53:59

ez jobb lesz mint a máónikasó!:D
de komolyan: kikaptunk. ez van. kövi meccset MEG KELL NYERNI!!! és akkor jól van. most már mindenki koncentráljon a 10.c elleni meccsre.akinek meg nem megy, azt elküldjük egy koncentrációs táborba!

kromi benő 2010.01.18. 19:54:26

igaza van a bencínek jó nyilván úgy kell pályára menni h széjjel gyalázzuk az ellenfelet és én mindig így is megyek hát most elég nagyot koppantam:D de balázs kicsit lazíts már kikaptunk ennyi majd a döntőn visszavágunk azt kell megnyerni, az nem megoldás h mindig minden meccs után mindenkiben a hibákat keresed és ezzel baszogatsz mindenkit , ezzel rontod az összhangot már pedig az kell, ráadásul ha állandóan osztod az embereket soha nem fogunk felszabadultan játszani pedig úgy bárkit lezúzunk, szóval kurva rossz indulatú vagy:D mindenkinek el lehet mondani h milyen hibája volt és h erre majd figyeljen oda,de te folyton mindenkit ezzel piszkálsz na ennyi hagygyuk a vitákat ,mert fetzer ralf és mert béke és szeretet és persze cejjézek mindenkit de úgy néz ki h bomlás van a csapaton belül ami gáz de megoldjuk mert csürhe
megoldásképp egy jó party lenne jó h ismét jó legyen a hangulat az öltözőben:D de erre most kicsi az esély na ennyi

kromi benő 2010.01.18. 19:57:49

az oké h győzelem után együtt van a csapat de vereség után kell összetartani szóval sztem fogjuk a bíróra és utáljuk őt közösen :D bocs csirzó

Bencii 2010.01.18. 19:59:38

De most erre sztem nem az a megoldás hogy megsértődsz.. és megint nem érted a lényeget.Levivel értek egyet, semmire sem jó ez a vita. És természetesen mindenki nyerni akar kövi meccsen nem is tudom hogy gondolhatod hogy nem így van:D ma is mindenki nyerni akart, és senki sem azt mondta hogy nem akartam nyerni:F:F:S

Wájsz 2010.01.18. 20:21:04

Srácok, nyugi van...
Fogadjátok el egymást, úgy amilyen ^^
Balázs tényleg hihetetlen komolyan veszi a meccseket, neki ez sokkal több mint egy sima meccs, vagy egy játék.
Bencí viszont sokkal lazáb, ennyi a különbség, és szerintem ez a kettő simán megfér egymás mellett, nem hiszem hogy ebből ilyen nagy csapaton belüli háború kéne hogy legyen.
Szerintem tényleg fogadjátok így el a másikat és ne akarjátok meggyőzni a a magatok igazáról, túl makacsok vagytok mindketten és úgysem fog menni :D

Na de eddig tartott az észosztás, bocs ha zavar titeket hogy beleszóltam ebbe, csak a csapat érdeke is hogy újra jó legyen a csapatmorál.

Balack 2010.01.18. 21:05:19

Sztem Balinak van igaza, baszki, ez az utolsó év a garayban, próbáljuk már meg megnyerni a házibajnokságot!! És télleg az milyen már, h féltél h még több gólt kapunk?? Srácok, röplabdát el lehet hülyéskedni de ezt azért vegyük már komolyan!! Ennyi erővel télleg a 10. cések az esélyesebbek, és ha kikapunk 2-0ra az még fasza mert nem kaptunk többet?? Na ezt azért ne.

Annyit mondok h vegyük komolyan, mert ha azt mondjuk h jaj ők az esélyesek, és jó ha nem kapunk ki 8 góllal, akkor semmi nem lesz az egészből és semmi értelme nincs a további játéknak sem. Bali meg nem veszi túl komolyan, csak meg akarja nyerni, ahogy mind. Csak hát van aki kevésbé lelkesedik, van aki jobban, ennyi. Aki pedig kevésbé, az fojtsa magába, vagy ne is játsszon. Ennyi.

Pista? 2010.01.18. 21:16:47

Imholni, a Meccsünk Szar a köbön, de senki ne szomorkodjon. Balázs komolyan veszi a játékot, ez így van jól. Nekem tetszik, hogy kielemzi a meccset, és elmondja a hibákat. (lávollak Balázs). És a meccs a sípszóig tart. Nem dől el az öltözőben. Ki nem szarja le a papírformát?! Én nem vagyok elkeseredve, hisz nekem tökmind1 volt, hogy most verjük meg őket, vagy a döntőben.:D Szóval marad a döntő...

DE! Nem szabad rágörcsölni egyik meccsre sem. Példa rá a mai teljesítményem. Rágörcsöltem erre a szarra, és lám-lám, milyen labdák pottyantak be a hálóba mellettem... Sokkal jobban teljesítettem, amikor lazábban álltam ki. Sokkal jobban ott voltam fejben, és nem riadtam meg tőlük. Most egy kicsit igen... Szóval fontos a tiszta fej!:D

Meccsről kicsit részletesebben...
1 Mérföldekkel gyorsabbak voltak!
2 A védelmünk sec-perc alatt megnyitották, vagy mögé kerültek.
3 A passzaink lassúak voltak, lassan építkeztünk. Ez be tudható mondjuk annak is, hogy az ellenfél agresszív volt. TEhát lentről építkezni nehezen tudtunk, és amikor előredobtam, akkor az vagy pontatlan volt(sry), vagy a colosok leszedték.

Az egyéni hibákra nem térnék, ki, hisz azokat mindenki látta, és mindenki tudja mit kell változtatni.
(Pl.: nekem nem kéne mindig összeesni mint egy utolsó stádiumban lévő epilepsziás mongolhörcsög) <- erre figyelni fogok majd! most nem tudtam valahogy, nem voltam ott fejben, és az 5 gól 98.25%-ban rajtam múlott. <-ezt kiszámoltam!

Nem tudom miért, de ez a meccs, valahogy felrázott engem. A térdemmel nemtom mi lesz, mutter baszogat, hogy mennyek el vele orvoshoz.

Nah ennyi voltam mára, Pista off! HAJRÁ CSÜRHE!

krómi 2010.01.18. 21:28:15

Köszi Zsiga és Pista most jobban érzem magam!Egyet is értek veletek!
Forza Csürhe

Bencii 2010.01.18. 21:36:51

Hú én meg most olyan rosszul érzem magam:S:D:D

És okos enged hamár szamár..

Pista? 2010.01.18. 21:51:56

Ja és a taktika, amit a Mözsi Fenegyerek felhozott... KI kellene próbálni, bár nekem az az ötletem, hogy a leggyorsabb csatársorral kezdjünk, és a lehető leghamarabb szerezzük meg a vezetést. DE ehhez gyorsabbnak kell lennünk! Sokkal gyorsabbak... Ha megvan az előny, akkor, lehozhatjuk a kifáradt Tibit, helyére pedig friss játékos kerül. Átállunk kicsit defenzívebb játékra, és a kontrákra állunk át, ezzel kis ritmusváltást érünk el, és bármelyik ellenfelet rákényszeríthetjük a mi játékunkra. ÉS amit még ajánlok, az az, hogy amikor visszanézzük ezt a meccset, akkor ne csak a mi hibáinkat nézzük. Figyeljük meg, hogy milyen felállással játszik az ellen, és melyik lenne az a taktika, ami beválhat... Remélem hasznos volt, amit gügyögtem. Gondoljátok át! A Tibi alternatívája is tetszik, bár nem tudom mennyit lassítana a játékon... Lehet, hogy semennyit. Ki kell próbálni!

Ronal-d'oh! 2010.01.19. 17:34:36

ejj, Zsiga meg én lesérülünk, és szétesik a csapat... :D

Wájsz 2010.01.19. 21:22:46

Azért a 11dé elleni meccset még is tudtuk hozni... :D

Ja, én se tudom, hogy mennyire jó ötlet a felvetésem, de egy próbát szerintem mindenképp megérne.
Hosszabb kommentet terveztem de fáradt vagyok :D
Pápá.

Balack 2010.01.19. 22:32:11

11 dé elleni meccs lófasz volt, azt a Varghával 2en megnyertük volna :D:D

Ronal-d'oh! 2010.01.20. 16:10:04

@Balack: Természetesen úgy ketten, hogy gipszben. :)
süti beállítások módosítása