Csürhe 16

A Garay János Gimnázium foci házibajnokságában induló 12. D csapata, becenevükön az Ibolyák, vagy egyszerűen a Csürhe nem titkoltan a bajnoki címért indul a 09/10-es szezonban. A Nagy Menetelést ezen a blogon követhetitek majd nyomon! ;)

Friss topikok

  • csürhebali: Vargha csináld meg légyszike, hogy újra ott legyek a szerzők között. Ez az e-mail címem: kromerbal... (2010.10.18. 15:06) Ballagás
  • Bencii: Én BME-építő ha minden jól megy... (2010.04.25. 18:31) a DÖNTŐ után
  • Wájsz: Hát igen, az biztos hogy a szurkolókra nem lehetett panasz... De köszke neked is :D (2010.04.13. 20:43) Rekviem egy álomért...
  • orangeblatt: Mindent bele hnap fiúk, hajráá!! :))) (2010.03.11. 17:30) Csürhe FC
  • krómi: Na Herr Weisz elolvastam a postodat úgy, hogy nem volt itt a vargha, és rögtön megértettem mindent... (2010.03.10. 15:52) Pénteken döntő, juhééé!

Utolsó kommentek

  • csürhebali: Vargha csináld meg légyszike, hogy újra ott legyek a szerzők között. Ez az e-mail címem: kromerbal... (2010.10.18. 15:06) Ballagás
  • Bencii: Hiányozni fogsz Garay és vele együtt minden. (2010.05.01. 09:26) Ballagás
  • Bencii: Én BME-építő ha minden jól megy... (2010.04.25. 18:31) a DÖNTŐ után
  • Kövi: Srácok! Jön valaki Műegyetem-Közlekkarra ősszel? (2010.04.24. 21:49) a DÖNTŐ után
  • Ronal-d'oh!: @Wájsz: böf :D amúgy nem tudom még mi legyen a bloggal, de valszeg a nyáron meg utána kapcsolatta... (2010.04.23. 12:27) a DÖNTŐ után
  • Utolsó 20

1. csoportkör

1. Csürhe FC: | 3-0-0 | 9 pt.
2. 10.A: | 2-0-1 | 6 pt.
3. 9.A: | 1-0-2 | 3 pt.
4. 9.B: | 0-0-3 | 0pt.

2. csoportkör

1. 10.C: | 2-0-0 | 9 pt.
2. CSÜRHE FC: | 1-0-2 | 3 pt.
3. 12.C: | 1-0-2 | 3 pt.
4. 10.A: | 1-0-2 | 3 pt.

Góllövőlista

7 gólos:Weisz
6 gólos: Bali, Miki
4 gólos: Bencii
3 gólos: Bercz
2 gólos: Zsiga, Benő
1 gólos: Levi, Marci

Gólpasszok

6 gólpassz: Bali
5 gólpassz: Miki,Weisz
3 gólpassz: Bencíí
2 gólpassz: Bercz
1 gólpassz: Marci, Levi, Benő, Zsiga

a DÖNTŐ után

2010.04.13. 17:56 kromi benő

Előszöris mindenkitől bocsánatot szeretnénk kérni, h így elhanyagoltuk az oldalt, és pont a legfontosabb meccsről nem írtunk semmit. Ennek van oka, szóval elég rossz volt elveszíteni azt a meccset, amire azóta készülünk amióta a gimibe járunk, rettenet fos jobban vártuk ezt a napot mindennél, soha egyetlen célunk nem volt csak a döntő megnyerése, és olyan hangulat volt a meccsen, amilyet még soha nem éltem át. Egyfelől óriási emlék volt a döntőben játszani a meccs minden percét élveztem, és óriási volt ennyi ember előtt játszani, akik ráadásul a barátaim és olyan hangulatot teremtettek, h lehettünk akármilyen fáradtak értük és egymásért, a csapatért akkoris végig küzdöttük a meccset, és ezt sohasem fogom elfelejteni nagyon nagy élmény. Azonban sokáig, és még most is ezek mind eltörpülnek a tény mellett, h elvesztettük a meccset. Rossz volt hallani amikor  csirzó lefújta a meccset, nem akartam elhinni, h vége, és h ilyen hamar véget ért. Nem tudtam felfogni h kikaptunk, h ennyien kijöttek miattunk és vége. Ez volt az utolsó meccsünk a suliban a legfontosabb és egyetelen egy góllal kikaptunk. Nem lehet ezt leírni. Iszonyat jól játszottunk, és mégis semmit nem ért, kikaptunk. Egy ilyen meccs után mit lehet mondani nagyon letörtek voltunk, többen a könnyeinkel küszködtünk. Ma megnéztem felvételről a meccset, és rájöttem h nem hevertem ki, mégegyszer átéltem a döntő elvesztését. A lényeg, h kikaptunk és ezen nem lehet változtatni, de ez a csapat tényleg egy CSAPAT, és ezt nem lehet elfelejteni, CSÜRHE vagyunk. Olyan erősen összetartunk, mint senki más a suliban. Ezt a csapatot nem szabad veszni hagyni. Habár elvesztettük a döntőt, mi vagyunk a legjobbak sehol nem csináltak olyan ökörségeket, mint nálunk, nálunk van mindig a legnagyobb hangulat, ezért vagyunk mi csürhe. Éppen ezért kéne még rengeteget együtt focizni, ha lehet, és persze nyáron partyzunk, együtt partyzunk. Kéne egy estét is tartani a döntő emlékére. Megnézni a meccset, aztán utána...

A szurkolóknak kössz minent, a legnagyobbak voltak, sablonos, de tényleg. A partykban nyílván ők is benne vannak.

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csurhefc.blog.hu/api/trackback/id/tr561918288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wájsz 2010.04.13. 20:37:51

Wéééj.
Benő végre azt hiszem kiírta azt, ami miindenkiben benne volt már hosszú-hosszú idő óta. Én is régóta tervezgetem, hogy majd írok a meccsről, hiszen nem lehet emellett szó nélkül elmenni. HIhetetlen hangulat volt, amit megkésve ugyan, de szeretnék mindenkinek megköszönni, ténynleg. Hihetetlen volt így játszani, óriási élmény ez mindannyiunknak.
De a meccsről írás valahogy nem akart összejönni részemről se, bevallom végig arra vártam hogy valaki törje már meg a csendet.

Benő ezt megtette, így a végére csak arról írnék, hogy bár kikaptunk, és nyilván győzni akartunk, és igen, tudom hogy ez tipikusan a vesztesek szövege, de azért a második hely is szép eredmény. Rengeteg szép emlékkel gazdagodtunk, és nagyon rossz lenne, ha csak a rosszat őriznénk meg belőle, tehát hogy kikaptunk.
Gondoljunk inkább az elképesztő gólörömökre, amikor mindenki egymás hegyén-hátán, és egymás pofájába üvöltünk. Vagy arra a pillanatra amikor Benő belőtte a 10cé ellen a gólját. Léc alá, ahogy azt kell! :D Na meg a meccs előtti rákészülések, ahogy már hétfő reggeli kómás állapotban is mindenki tudta, hogy a "miylen nap van ma?" kérdésre nem a hétfő, hanem a "győzelem napja!!!" a válasz. Hihetetlen élményeket adott ez a focitorna, és bár a vereséget én sem tudtam megemészteni a mai napig (még ma is rendesen rosszul lettem amikor belenéztünk a meccsbe, és láttam hogy hány ember szurkolt nekünk...), de jó lenne a szép pillanatokra emlékezni inkább, mert szinte csak az volt.

Hihetetlen jó volt ez a focitorna, köszönöm mindenkinek, mind a csapatban, mind aki szurkolt nekünk, királyak vagytok!

Pista? 2010.04.13. 22:46:09

Hát mindenki megszólal... Én sem maradhatok néma!

Ez már nem az a meccs volt, amin a hibáinkat kell elemeznünk. Ezt a meccset nem lehet így látni. Nincs "ha", a helyzet adott. Szépen csillog az az ezüst szerintem, hisz tudjuk, hogy mi vagyunk a legjobbak, függetlenül az eredménytől. Az egész iskolában a mi CSAPATUNK a legösszetartóbb, a legösszeszokottabb. A CSÜRHE FC kinőtte már a tornacsarnokot, és a CSÜRHEség már nem negatív jelző, hanem életérzés, az összetartozás tudata.

A döntőről annyit, hogy függetlenül a vereségtől, nagyon élveztem. Büszke vagyok, hogy a csapat tagja lehetek. Mindenki szinte kivétel nélkül élete formáját nyújtotta! Miki felébredt az idény végére, és gyönyörű megmozdulásokat láttunk tőle. Balázs az életét kifutotta, és mindenhol ott volt a pályán! Jókor és jó időben! Csodacsatárunk, a mözsi fenegyerek, és a sziklaszilárd védőnk, Benő, hozta a kért formát. Egyenletes teljesítményt nyújtottak minden meccsen, így a döntőben is elvártam már, hogy Tibi Szopassa a védőket, és hát azt, hogy Benő meg ne szopjon:D. Bencínek szinte már kötelessége volt, hogy ha beáll bevágjon egy gólt, és ezt teljesítette is:D. Kapusunk kötél idegekkel védte végig a meccset. Nem tört meg, és a második félidőben többször is jót védett, fenn tartva a reményt a győzelemre. El se hiszitek mennyit számít ez! Bercz labdakezelése ellőt is le a kalappal!
Én végigordítottam a meccset. Együtt éltem a játékkal:).

És most egy kis összegzés:

A csapat 8 éve van együtt kisebb-nagyobb változásokkal(szaporodtunk, és bumm jött is Weisz,meg a Szakáll, és a decsi sztárvédő, Levi) . 2003-ban,2004-ben Dienes-kupa győztes.(veretlen)
Majd 2009-ben Garay-kupa bronz,és 2010-ben Garay-kupa ezüst. Ez a mérlegünk, a közös cél elérésének érdekében mindenki hozzátette tudása legjavát. Megmutattuk, hogy képesek vagyunk vert helyzetből felállni, és a sokak szerint papírforma meccsen olyan játékot nyújtani, ami megérdemelte volna az aranyat. Jobbak voltunk!
elég a csöpögésből^^
Nah zárom monológomat. Szerintem üljünk össze, nézzük meg a meccset utoljára sírjuk ki magunkat egymás vállán, és ünnepeljük, az elért eredményt, ami elsősorban nem feltétlenül az ezüst, hanem hogy egy ilyen összetartó csapatot sikerült felépíteni.

A kosár HB kezdődik, én mindenesetre komolyan fogom venni a meccseket. KÉrlek tartsátok ti is ehhez magatokat. De addig is... 7nek nincs házi feladata 4 nek nincs füzete, 8nak nincs ellenőrzője! MI VAGYUNK MI?!... A CSÜRHE BANDA!

kromi benő 2010.04.14. 18:10:45

Mekkkkora WÉÉÉÉÉÉÉJ!!! :D

krómi 2010.04.14. 21:32:59

Baszki Pista,kurva nagy vagy !! :D:D:D:D

öregBerczeli 2010.04.15. 21:39:45

nagy volt pista! amúgy meg srácok én azt mondom kosárlabdába sztárok vagyunk:D HAJRÁ

Wájsz 2010.04.17. 20:58:30

Igaza van Bercznek, kosárban is ászok vagyunk, de az egy külön postot érdemelne, épp emiatt ne foglalkozzunk vele most szerintem.

Remélem azért a csapat többi tagja is ideböfög majd valamit, mert most kell tényleg csapatként viselkedni és összetartani!
Azaz ne csak a győztes meccsek után írogassunk és ünnepeljünk, hanem a vereség után is legyünk egy csapat, és beszéljük ki normálisan a meccset.
Szóval a csapat többi tagjától is várnék valami aktivitást!

Bencii 2010.04.19. 20:03:06

-||- (macskaköröm)

Wájsz 2010.04.21. 21:27:33

Örülök hogy sikerült megragadonotok a mondandóm lényegét.

Ronal-d'oh! 2010.04.23. 12:27:04

@Wájsz: böf :D

amúgy nem tudom még mi legyen a bloggal, de valszeg a nyáron meg utána kapcsolattartásra kiváló lesz. :)

Kövi 2010.04.24. 21:49:45

Srácok! Jön valaki Műegyetem-Közlekkarra ősszel?

Bencii 2010.04.25. 18:31:39

Én BME-építő ha minden jól megy...
süti beállítások módosítása