Csürhe 16

A Garay János Gimnázium foci házibajnokságában induló 12. D csapata, becenevükön az Ibolyák, vagy egyszerűen a Csürhe nem titkoltan a bajnoki címért indul a 09/10-es szezonban. A Nagy Menetelést ezen a blogon követhetitek majd nyomon! ;)

Friss topikok

  • csürhebali: Vargha csináld meg légyszike, hogy újra ott legyek a szerzők között. Ez az e-mail címem: kromerbal... (2010.10.18. 15:06) Ballagás
  • Bencii: Én BME-építő ha minden jól megy... (2010.04.25. 18:31) a DÖNTŐ után
  • Wájsz: Hát igen, az biztos hogy a szurkolókra nem lehetett panasz... De köszke neked is :D (2010.04.13. 20:43) Rekviem egy álomért...
  • orangeblatt: Mindent bele hnap fiúk, hajráá!! :))) (2010.03.11. 17:30) Csürhe FC
  • krómi: Na Herr Weisz elolvastam a postodat úgy, hogy nem volt itt a vargha, és rögtön megértettem mindent... (2010.03.10. 15:52) Pénteken döntő, juhééé!

Utolsó kommentek

  • csürhebali: Vargha csináld meg légyszike, hogy újra ott legyek a szerzők között. Ez az e-mail címem: kromerbal... (2010.10.18. 15:06) Ballagás
  • Bencii: Hiányozni fogsz Garay és vele együtt minden. (2010.05.01. 09:26) Ballagás
  • Bencii: Én BME-építő ha minden jól megy... (2010.04.25. 18:31) a DÖNTŐ után
  • Kövi: Srácok! Jön valaki Műegyetem-Közlekkarra ősszel? (2010.04.24. 21:49) a DÖNTŐ után
  • Ronal-d'oh!: @Wájsz: böf :D amúgy nem tudom még mi legyen a bloggal, de valszeg a nyáron meg utána kapcsolatta... (2010.04.23. 12:27) a DÖNTŐ után
  • Utolsó 20

1. csoportkör

1. Csürhe FC: | 3-0-0 | 9 pt.
2. 10.A: | 2-0-1 | 6 pt.
3. 9.A: | 1-0-2 | 3 pt.
4. 9.B: | 0-0-3 | 0pt.

2. csoportkör

1. 10.C: | 2-0-0 | 9 pt.
2. CSÜRHE FC: | 1-0-2 | 3 pt.
3. 12.C: | 1-0-2 | 3 pt.
4. 10.A: | 1-0-2 | 3 pt.

Góllövőlista

7 gólos:Weisz
6 gólos: Bali, Miki
4 gólos: Bencii
3 gólos: Bercz
2 gólos: Zsiga, Benő
1 gólos: Levi, Marci

Gólpasszok

6 gólpassz: Bali
5 gólpassz: Miki,Weisz
3 gólpassz: Bencíí
2 gólpassz: Bercz
1 gólpassz: Marci, Levi, Benő, Zsiga

3-1 DÖNTŐ és kicsit buzis

2010.01.25. 19:05 kromi benő

Benő értékelése a 10.C elleni meccsről. :)

Dicsak, megcsináltuk, bejutottunk a döntőbe, ezt akartuk,néhol a szerencse is kellett,volt  öröm, bánat, de bejutottunk,és megérdemelten,főleg a mai alapján. A meccsről annyit h, nagyon jó volt, én még egy meccset sem élveztem ennyire, mint ezt. Mindjárt az elején tirpák módon beszoptunk egy gólt, de nem volt gáz én tudtam, h felállunk, és végül egy ötletes akció végén meglett az egyenlítés a gólommal, aminek eléggé örültem, és ahogy észrevettem ti is. Vki szájba vert, utána meg szemen de nem gáz:D. Utána emberelőnyben fociztunk egészen 2 percig, és hát így kicsit kézi meccsbe illő jelenettel a Zsiga dobott egy gólt. Az ellenfél kapusa kinnt állt, a Zsiga előre cürte, és gól.Utána már simán ment minden, és a Bercz kettőre növelte az előnyt. A meccshangulata elég "meleg" volt,buzis. Nekem többször is megragadták a farkamat, hát nem tom, akkor sem tudtam felfogni,most sem. Hamár így a buzulásról, akkor a Berczet sem kellet félteni,egyszercsak elragadta a szeretetvágy, és átölelte az ellenfél játékosát. Szóval kicsit buzi bár jellege volt a dolognak, de a lényeg h nyertünk. Na szóval tényleg forró volt a meccs hangulata a nagy izgalom miatt, és ez sok embert elragadott, főleg az ellenféltől, de tőlünk is. Sztem ezeket hagyjuk, a fasznak idegeskedni. Egyébként büszke vagyok a csapatra jók voltunk nagyon, és felálltunk impotens, vesztett helyzetből. A döntőre gyakoroljunk sokat, és várjuk vissza a Varghát.Valamikor a döntőbe jutást is meg kéne ünnepelni. Az első pár sor kezdőbetűit figyeld, tudom, h elbasztam, mert a döntő hosszú ő de már kinem javítom. 

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csurhefc.blog.hu/api/trackback/id/tr541701591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kromi benő 2010.01.25. 19:08:14

baszki mekkora szar ez mikor írtam a szerkesztőben a bejegyzést az első 5 sor kezdőbetüiből az jött ki hogy döntő.

öregBerczeli 2010.01.25. 19:08:43

azért öleltem át mert megakartam fogni a mellizmát amit nem mellesleg meg is TETTEM!!!!!!! azthiszem ez mindent elárul:D

Bencii 2010.01.25. 20:16:28

Nem játszottunk rosszul, de azért voltak megint hibáink. De mind1 most erről nem akarok írni. Gratulálok mindenkinek faszák vagyunk megcsináltuk a lehetetlent(?):D irány a döntő

Most, hogy egy jó darabig nem fogunk játszani, az az ötletem támadt, hogy mindenki leírhatná véleményét, érzéseit, és főként saját teljesítményét az elmúlt 7(?) meccsről. Egyszóval ilyen önkritikát kéne írni. Sztem jó ötlet tanulhatnánk belőle. Aztán ezeken majd próbáljunk meg változtatni, hogy a döntőre még jobbak legyünk

Ronal-d'oh! 2010.01.25. 20:20:13

Benő, valld be, hogy élvezted! :D

krómi 2010.01.25. 20:41:30

Ja ez fasza 5let bencí, de csináld azokat a gólösszefoglalókat! Látod sikerült döntőbe jutni!!! Kéne beszélni csiribával, hogy akkor ezek a hétfői focik maradhatnak e, mert ez csak hasznunkra válhat!

kromi benő 2010.01.26. 15:42:43

@nekedX: gecire (el)élveztem:D na jó hagyjuk a buzulást még a levi megharagszik:D egyébként bencí a cuccos jó dolog lesz
a döntőig viszont elég sokat kéne gyakorolni mondjuk azon a hétfői napon de ha az nem jön össze vmi teremt jó lenne szerválni vagy akár február végétől kint is lehet focizni

krómi 2010.01.27. 19:18:14

Köszönjük a szurkolást! (Y)

Ronal-d'oh! 2010.01.27. 19:55:55

@krómi: a csöcs az így van : ( . Y . )
süti beállítások módosítása