Csürhe 16

A Garay János Gimnázium foci házibajnokságában induló 12. D csapata, becenevükön az Ibolyák, vagy egyszerűen a Csürhe nem titkoltan a bajnoki címért indul a 09/10-es szezonban. A Nagy Menetelést ezen a blogon követhetitek majd nyomon! ;)

Friss topikok

  • csürhebali: Vargha csináld meg légyszike, hogy újra ott legyek a szerzők között. Ez az e-mail címem: kromerbal... (2010.10.18. 15:06) Ballagás
  • Bencii: Én BME-építő ha minden jól megy... (2010.04.25. 18:31) a DÖNTŐ után
  • Wájsz: Hát igen, az biztos hogy a szurkolókra nem lehetett panasz... De köszke neked is :D (2010.04.13. 20:43) Rekviem egy álomért...
  • orangeblatt: Mindent bele hnap fiúk, hajráá!! :))) (2010.03.11. 17:30) Csürhe FC
  • krómi: Na Herr Weisz elolvastam a postodat úgy, hogy nem volt itt a vargha, és rögtön megértettem mindent... (2010.03.10. 15:52) Pénteken döntő, juhééé!

Utolsó kommentek

  • csürhebali: Vargha csináld meg légyszike, hogy újra ott legyek a szerzők között. Ez az e-mail címem: kromerbal... (2010.10.18. 15:06) Ballagás
  • Bencii: Hiányozni fogsz Garay és vele együtt minden. (2010.05.01. 09:26) Ballagás
  • Bencii: Én BME-építő ha minden jól megy... (2010.04.25. 18:31) a DÖNTŐ után
  • Kövi: Srácok! Jön valaki Műegyetem-Közlekkarra ősszel? (2010.04.24. 21:49) a DÖNTŐ után
  • Ronal-d'oh!: @Wájsz: böf :D amúgy nem tudom még mi legyen a bloggal, de valszeg a nyáron meg utána kapcsolatta... (2010.04.23. 12:27) a DÖNTŐ után
  • Utolsó 20

1. csoportkör

1. Csürhe FC: | 3-0-0 | 9 pt.
2. 10.A: | 2-0-1 | 6 pt.
3. 9.A: | 1-0-2 | 3 pt.
4. 9.B: | 0-0-3 | 0pt.

2. csoportkör

1. 10.C: | 2-0-0 | 9 pt.
2. CSÜRHE FC: | 1-0-2 | 3 pt.
3. 12.C: | 1-0-2 | 3 pt.
4. 10.A: | 1-0-2 | 3 pt.

Góllövőlista

7 gólos:Weisz
6 gólos: Bali, Miki
4 gólos: Bencii
3 gólos: Bercz
2 gólos: Zsiga, Benő
1 gólos: Levi, Marci

Gólpasszok

6 gólpassz: Bali
5 gólpassz: Miki,Weisz
3 gólpassz: Bencíí
2 gólpassz: Bercz
1 gólpassz: Marci, Levi, Benő, Zsiga

A Győzelem Napja

2009.09.28. 16:17 Ronal-d'oh!

Nagy várakozás után végre pályára lépett a Csürhe FC fél órával kettő után, és megmutatta, hogy bizony jogosan pályázta meg a bajnoki címet. Idén nem ragadtunk be a rajtnál, mint tavaly, sőt, felülmúltuk a tavalyi formát, akkor a (ugyan egy kisebb létszámú) csapat 2-1-re tudott nyerni egy hajtós, kemény meccsen, most viszont egész más volt a helyzet.

Két gyors gól után végig a kezünkben tartottuk a meccset, előbb Weisz Tibi, majd rögtön a középkezdésből Bali talált be, a félidőig nagy változás nem történt, az én (V.Marci) helyemre jött Miki, aki több helyzetet is ki tudott dolgozni, de nem tudta azokat belőni (csöbörből vödörbe szituáció volt, én is jobbára a kapu mellé lődöztem...). A második félidőben pályára lépett Bencí is, és valóra vált az "álma", sikerült gólt szereznie: egy labdaszerzés után mesterien csavart a rövid alsóba, már 3-0 volt az állás. Aztán gondolt egy olyat, hogy a gól mellé össze kéne hozni másnak is egyet, megindult hát a kapu felé, csak aztán jól felrúgták, amiért hetest kaptunk, és a többi már történelem Zsiga csak erre várt, magabiztosan rúgta a labdát a jobb alsó sarokba, ezzel már 4-0 volt.

A meccs gyakorlatilag eldőlt, innentől jött a könnyelmű játék, próbáltunk több összeállítást is, meg a cselek is belefértek már, meg a nem védekezés is, kaptunk is egy gólt, de akkor már teljesen mindegy volt. Jó játékkal nyertünk, a csererendszer csillagos ötösre vizsgázott, végig tudtunk azonos tempóban játszani, míg az ellenfél elfáradt. Senki se lógott ki a csapatból (bár őszintén szólva nagyon nem vagyok megelégedve magammal), büszke lehet magára a csapat Csürhe, szép volt!!!

Jövő héten jön a következő meccs a 9.A ellen, a hétfői teljesítmény, valamint az ellenfél megtekintése után azt kell mondjam, hogy ugyan jó csapatról van szó ügyes játékosokkal, de tovább kell jutni jövő hétfőn (elvileg október 5.)!

Addig is érkeznek majd a videók, Bencí csinál gólösszefoglalót vagy valami olyasmit, meg talán a meccset egészben feltöltjük youtube-ra. Addig is beszúrtam jobb oldalra a góllövőlistát. :)

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csurhefc.blog.hu/api/trackback/id/tr831413110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wájsz 2009.09.28. 19:45:21

Ja, hogy amikor már a kapus is gólt lő, azt alzásának nevezik?... Bocccsi...

Mekkor volt srácok! :D

CSÜRHE BANDA!!!!!!

Ronal-d'oh! 2009.09.28. 19:52:04

@Wájsz: Tesóm mondta, hogy egy meg nem nevezett személy már gondolatban vert csapatnak gondolt minket... Hát így járt! Nagyok voltatok, és én se ártottam sokat! :D

Ki lőtte a gólokat? A meccs hevében elfelejtettem...
(Bali és Benci megvan, talán még te is lőttél egyet, de ki a negyedik?)

Wájsz 2009.09.28. 20:02:57

Olvasd el az előző hszem és hidd el rá fogsz jönni :D

Ja és egy érdekes statisztikai adalék: hiába a 4 gól, egyetlen ember van, aki gólpasszt adott, az pedig nem más, mint a Balázs! :D

Ronal-d'oh! 2009.09.28. 20:09:48

@Wájsz: Ja, leesett, tesómnak már egyből tudtam mondani, hogy alázott a Kapus. :)

Balack 2009.09.28. 20:39:24

Igen, bekúrtam kegyetlenül a labdást a jobb alsóba, soha nem fogom elfelejteni :D De köszönettel tartozom nektek srácok, főleg Bencínek (aki kiharcolta és átengedte a 7est) hogy bíztatok bennem :D

Amúgy nagyon jó volt mindenki, ha így szereplünk minden meccsen, nagy baj nem lehet. A végét persze elkönnyelműsködtük, ezért kaptunk gólt, és ezért nem lőttünk még hármat. De ez örömfoci volt, amibe belefér az ilyesmi. Viszont a többi meccsen figyelni kell, hogy valaki MINDIG legyen hátul, főleg ha egy ellenfél a mi térfelünkön sunnyog, miközben támadunk és a csapat nagy része elől van, és figyelni kell, hogy soha ne legyenek a támadók emberfölényben a kapunk előtt.

A következő meccsen a második félidőtől Pista fog védeni, valamint az azt követőn végig, mivel osztályozó vizsgánk lesz jó pár embernek a csapatból. Ez azt jelenti, hogy csere nélkül fogunk felállni, de talán a 9.esek ellen ennyi is elég lesz.

Utána viszont ismét 100%-ot kell nyújtani, mivel tuti a továbbjutás, és a döntőig nem állunk meg, CÉL A BAJNOKI CÍM!!!

Hajrá CSÜRHE, hajrá IBOLYÁK!!!

krómi 2009.09.28. 20:41:07

Emelem kalapom a csapat és a szurkolók előtt!!Mindenki jól játszott!!Úgy gondolom ez a megfelelő út a torna megnyerése felé!!Sok sikert a továbbiakban!!Ne bízzuk el magunkat,még sokat kell fejlődnünk,de képesek vagyunk rá!CSÜRHE!!!

Ronal-d'oh! 2009.09.28. 20:42:10

@Balack: Nekem van ötletem a következő meccsre is, aztán majd eldöntitek, hogy hülyeség, vagy egy próbát megér.

krómi 2009.09.28. 20:46:55

@Balack: Héjj Zsiga beszéltünk csirzóval, hogy át kéne rakatni azt a meccset, ami az osztályozókor van és megoldja azt mondta legalábbis.Szóval reméljük mind a 10 ember tud játszani majd az utsó csoport meccsünkön is a 9.b ellen!!Szép volt a hetesed,amikor meghallottam, hogy befújta cs a büntetőt egyből rád néztem :D

Bencii 2009.09.28. 21:07:24

Mi az ötleted vargha?

Ronal-d'oh! 2009.09.28. 21:25:03

@Bencii: majd írom máskor, most már fáradt vagyok. :'(

Balack 2009.09.29. 16:56:04

@krómi: jaja, láttam, és nekem se kellett több :P

Balack 2009.09.29. 16:56:56

@nekedX: Marci én hallottam az ötleted, felőlem tolhatjuk, de én mindenképp az első félidőben szeretnék védeni, mert utána mennem kell angolra :D

Bencii 2009.09.29. 18:04:49

mi az ötleted vargha? most már mondd el
süti beállítások módosítása