Csürhe 16

A Garay János Gimnázium foci házibajnokságában induló 12. D csapata, becenevükön az Ibolyák, vagy egyszerűen a Csürhe nem titkoltan a bajnoki címért indul a 09/10-es szezonban. A Nagy Menetelést ezen a blogon követhetitek majd nyomon! ;)

Friss topikok

  • csürhebali: Vargha csináld meg légyszike, hogy újra ott legyek a szerzők között. Ez az e-mail címem: kromerbal... (2010.10.18. 15:06) Ballagás
  • Bencii: Én BME-építő ha minden jól megy... (2010.04.25. 18:31) a DÖNTŐ után
  • Wájsz: Hát igen, az biztos hogy a szurkolókra nem lehetett panasz... De köszke neked is :D (2010.04.13. 20:43) Rekviem egy álomért...
  • orangeblatt: Mindent bele hnap fiúk, hajráá!! :))) (2010.03.11. 17:30) Csürhe FC
  • krómi: Na Herr Weisz elolvastam a postodat úgy, hogy nem volt itt a vargha, és rögtön megértettem mindent... (2010.03.10. 15:52) Pénteken döntő, juhééé!

Utolsó kommentek

  • csürhebali: Vargha csináld meg légyszike, hogy újra ott legyek a szerzők között. Ez az e-mail címem: kromerbal... (2010.10.18. 15:06) Ballagás
  • Bencii: Hiányozni fogsz Garay és vele együtt minden. (2010.05.01. 09:26) Ballagás
  • Bencii: Én BME-építő ha minden jól megy... (2010.04.25. 18:31) a DÖNTŐ után
  • Kövi: Srácok! Jön valaki Műegyetem-Közlekkarra ősszel? (2010.04.24. 21:49) a DÖNTŐ után
  • Ronal-d'oh!: @Wájsz: böf :D amúgy nem tudom még mi legyen a bloggal, de valszeg a nyáron meg utána kapcsolatta... (2010.04.23. 12:27) a DÖNTŐ után
  • Utolsó 20

1. csoportkör

1. Csürhe FC: | 3-0-0 | 9 pt.
2. 10.A: | 2-0-1 | 6 pt.
3. 9.A: | 1-0-2 | 3 pt.
4. 9.B: | 0-0-3 | 0pt.

2. csoportkör

1. 10.C: | 2-0-0 | 9 pt.
2. CSÜRHE FC: | 1-0-2 | 3 pt.
3. 12.C: | 1-0-2 | 3 pt.
4. 10.A: | 1-0-2 | 3 pt.

Góllövőlista

7 gólos:Weisz
6 gólos: Bali, Miki
4 gólos: Bencii
3 gólos: Bercz
2 gólos: Zsiga, Benő
1 gólos: Levi, Marci

Gólpasszok

6 gólpassz: Bali
5 gólpassz: Miki,Weisz
3 gólpassz: Bencíí
2 gólpassz: Bercz
1 gólpassz: Marci, Levi, Benő, Zsiga

Győzelem, továbbjutás, meg egy rakás hiba

2009.10.05. 16:03 Ronal-d'oh!

Nyertünk, ez fasza, de úgy egyébént semmi sem az. Senkit nem akarok hibáztatni, egyénileg szerintem rendben voltunk, csak kicsit úgy érzem, hogy nem nagyon tudjuk a sok csere után, hogy kinek mit kéne játszania. Sokszor éreztem magam útban, nem találtam a helyem, nem tudtam, hogy védekezzek vagy támadjak, és előrefelé se tudtam passzolni, ahová (szerintem) érkezni kellett volna, ott sokszor senki se volt, nem igazán éreztem, hogy ki merre mozog. Szóval a csapatot nem igazán tudtam segíteni.

Ki kell majd elemezni a hibákat, tuti lesz egy csomó, de azért a szerencse se velünk volt, valljuk be. Ennyi kapufát régen rúgtunk egy meccsen, a majdnem jó megoldásokból is sok volt, talán egy kicsit előre megnyertnek tekintettük ezt a meccset.

A cserékkel meg kicsit sűrűbben kéne operálni, mert bizony az első félidőben a végén volt már olyan, hogy Tibin láttuk, eléggé elfáradt. Nem kell megvárni a félidőt, valaki beszól, és jön is le az ember, akárki legyen az, mert egy fáradt játékosnál jobb egy fitt.

Amúgy meg 3-2 lett a meccs, Weisz, Bercz, és Miki góljaival, frissítem a góllövőlistát, meg majd a videó alapján a gölpasszlistát is (itt jegyezném meg Miki, hogy szarjál sünt, mert be kellett volna lőnöd azt a helyzetet, és már lenne asszisztom! :P).

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csurhefc.blog.hu/api/trackback/id/tr151429321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

krómi 2009.10.05. 16:47:11

Nos, szerintem ennek a meccsből pozitív és negatív következtetéseket is levonhatunk,sajnos negítívból többet! Most tanulni kell a hibáinkból! Mindenképp pozitívnak tartom azt ,hogy azért megnyertük a meccset ilyen sok hibával és pocsék játékkal. Arra viszont remélem rájöttünk mindannyian, hogy minden meccsre úgy kell készülni, mint az elsőre. Tehát megbeszélni meccs előtt pár nappal a kezdőt, a cseréket, hogy ki mikor jöjjön be, kinek a helyére és milyen poszton játszon. Szerintem ennek is köze van ehhez a katasztrofális játékhoz, hogy nem tartottuk fontosnak ezt a meccset, lebecsültük az ellenfelet, de amint látjuk nem lehet félvállról venni 1 db mérkőzést sem!!

kromi benő 2009.10.05. 17:17:59

Hát szarok voltunk, de felejtsük el a meccset, mindenki hibázott kivéve a zsiga, a lényeg, h a 9 b-t széjjel alázzuk, feledtetjük ezt a produkciónkat, és tanulunk a hibáinkból, ja és tényleg meccsek előtt meg kéne beszélni a dolgokat

Wájsz 2009.10.05. 18:54:38

Egyetértek, viszont a hozzám szóló részhez nem magam védelme miatt, de annyit írnék, hogy az első félidő legvégén lőttem a gólt.
Persze ettől még lehet igazság a szavaidban, sőőt, talán van is :D, de nem hinném hogy most ez lett volna a probléma, tekintve hogy gólt is lőttem, pont a félidő végén.

Különben, háát igen... Játszottunk már jobban is, na :D
A lényeg hogy így is tudtunk nyerni, hisz a nagycsapatok sajátja az hogy szar játékkal is nyernek. Ha ez igaz akkor mi kibaszottul nagycsapat vagyunk :D
Tényleg nem álltunk készen a meccsre, nem hangolódtunk rá, félvállról vettük. Ha ez nem így lesz a többi meccsen akkor szerintem nem lesz gáz, voltka itt is jó momentumok.
Kiemelném pl Bercz gólját, amit egy nagyon szép akció előzött meg, Bencí pölö hihetetlenül önzetlen volt hogy azt a labdát leadta.
A háromszögezéseket pedig gyönyörűen csináltuk, ilyen volt éppen az előző gól is, vagy a Mikié illetve az enyém.
Látszik, hogy tudunk nagyon jól is játszani, egyszerűen nem voltunk ott fejben.

Ettől függetlenül a csapatunk kurva jó, nem csüggedhetünk! Forza Csürhe!

Ja és köszi a szurkolást mindenkinek :D

Balack 2009.10.05. 19:28:25

@kromi benő: kedves vagy benő, de én is hibáztam egy elég nagyot mikor a labda árnyékára futottam ki, és kapufa lett...

Ott szerencsénk volt, viszont a többi (saját) helyzetünknél nagyon nem (már amennyit én láttam a meccsből), ha szerencsénk van, legalább 10et lövünk. Szerintem a legnagyobb gond a helyzetkihasználásnál volt, hisz már az első félidőben is rengeteg nagy helyzet maradt ki, főleg azért, mert középre, a kapusba lőttétek a labdákat.

Tanulság: nem kell pánikba esni gólhelyzetben, higgadtan oldjátok meg a helyzeteket a lehetőségekhez mérten.

Sztárszkííí 2009.10.05. 19:57:12

hát nem tom fiúk nyertetek de ... télleg jol mondja mindenki fejben nem voltatok ott ... és aki nagyon jól helyzetbe kerül gondolok a mikire ( bocs) annak be is kell lőnie ha ilyen prófi a helyzetalakításba ne h már nem lehet belőni... és az a baj h 5 helyzetből 1 et löszbe jobb esetben

a másik h mikor edzetek mert bali irja h tanulni kell belőle meg.... de szoktatok gyakorolni?? mert akkor én is mek:D

na pucca grat a győzelemhez csak így tovább !

Bencii 2009.10.05. 20:35:13

Hát nem akarom ugyanazt elmondani,de azt azért még hozzá teszem hogy szerintem nem rossz csapat ez a 9.A. Kvára nem számít semmit hogy most 9.es vagy sem... És ha azt nézitek hogy 9.Bseket is alig tudták megverni, akkor a nekünk is egy nehéz mérközés fog következni a B-sek ellen.

Balack 2009.10.06. 19:25:08

Lényeg hogy a csoportelsőség megvan, szerintem a következő meccsünk könnyű lesz, nem lesz gond.

krómi 2009.10.06. 19:29:44

Azért most adósok vagyunk 1 jó játékkel magunknak és a szurkolóknak, szóval szedjük össze magunkat és mutassuk meg a kövi meccsen, hogy tudunk szépen és EREDMÉNYESEN is játszani! Fel kell szívnunk addig magunkat.

öregBerczeli 2009.10.06. 21:22:15

@Wájsz: ha már a gólomról beszélünk amúgy én vissza akartam adni azt a passzt csak meglepte az öreg Bencit

..a lelked a dallam,a tested a ritmus, az elme az rím... oppá coppó csak a mözsinak küddöm
süti beállítások módosítása