Csürhe 16

A Garay János Gimnázium foci házibajnokságában induló 12. D csapata, becenevükön az Ibolyák, vagy egyszerűen a Csürhe nem titkoltan a bajnoki címért indul a 09/10-es szezonban. A Nagy Menetelést ezen a blogon követhetitek majd nyomon! ;)

Friss topikok

  • csürhebali: Vargha csináld meg légyszike, hogy újra ott legyek a szerzők között. Ez az e-mail címem: kromerbal... (2010.10.18. 15:06) Ballagás
  • Bencii: Én BME-építő ha minden jól megy... (2010.04.25. 18:31) a DÖNTŐ után
  • Wájsz: Hát igen, az biztos hogy a szurkolókra nem lehetett panasz... De köszke neked is :D (2010.04.13. 20:43) Rekviem egy álomért...
  • orangeblatt: Mindent bele hnap fiúk, hajráá!! :))) (2010.03.11. 17:30) Csürhe FC
  • krómi: Na Herr Weisz elolvastam a postodat úgy, hogy nem volt itt a vargha, és rögtön megértettem mindent... (2010.03.10. 15:52) Pénteken döntő, juhééé!

Utolsó kommentek

  • csürhebali: Vargha csináld meg légyszike, hogy újra ott legyek a szerzők között. Ez az e-mail címem: kromerbal... (2010.10.18. 15:06) Ballagás
  • Bencii: Hiányozni fogsz Garay és vele együtt minden. (2010.05.01. 09:26) Ballagás
  • Bencii: Én BME-építő ha minden jól megy... (2010.04.25. 18:31) a DÖNTŐ után
  • Kövi: Srácok! Jön valaki Műegyetem-Közlekkarra ősszel? (2010.04.24. 21:49) a DÖNTŐ után
  • Ronal-d'oh!: @Wájsz: böf :D amúgy nem tudom még mi legyen a bloggal, de valszeg a nyáron meg utána kapcsolatta... (2010.04.23. 12:27) a DÖNTŐ után
  • Utolsó 20

1. csoportkör

1. Csürhe FC: | 3-0-0 | 9 pt.
2. 10.A: | 2-0-1 | 6 pt.
3. 9.A: | 1-0-2 | 3 pt.
4. 9.B: | 0-0-3 | 0pt.

2. csoportkör

1. 10.C: | 2-0-0 | 9 pt.
2. CSÜRHE FC: | 1-0-2 | 3 pt.
3. 12.C: | 1-0-2 | 3 pt.
4. 10.A: | 1-0-2 | 3 pt.

Góllövőlista

7 gólos:Weisz
6 gólos: Bali, Miki
4 gólos: Bencii
3 gólos: Bercz
2 gólos: Zsiga, Benő
1 gólos: Levi, Marci

Gólpasszok

6 gólpassz: Bali
5 gólpassz: Miki,Weisz
3 gólpassz: Bencíí
2 gólpassz: Bercz
1 gólpassz: Marci, Levi, Benő, Zsiga

Részeg-Magyar szótár

2009.11.05. 18:22 Ronal-d'oh!

Ennek tulajdonképpen anni köze van a csapathoz, mint Boginak a kvantumfizikához, de mivel egyelőre nem vágtam még meg a hétfői meccs videóját, és nincs is sok kedvem hozzá, ezért ez csúszik. Mondjuk lehet még nekiállok, mert jobban belegondolva holnap meg időm nem lesz rá, de azért addig jó szórakozást a következő kis szösszenethez.

- Méezsör. - Szeretnék még egy (utolsó) sört kérni
- N'düzed. - Kérem adjon tüzet, legyen szíves.
- Gyogizsdzsaj. - Nagyon vonzónak találom Önt, kisasszony.
- Möfaszan. - Bocsánat, nem értettem amit mondott.
- Huubaze. - Sajnos úgy érzem, hogy rövidesen rosszul leszek.
- Jjjjjaaaa. - Meglehetősen fáradtnak érzem magam, talán jobb lenne ha valaki segítene hazamennem.
- Pisaba. - Megígérem, hogy többé nem fogok ennyi alkoholt fogyasztani.
- Amászikit - Legyen szíves engem is kínáljon meg a cigarettájából!
- Ö'nújm. - Nem érzem jól magam.
- Dedeneemá. - Köszönöm, barátom, nem kívánok több kevertet.
- Hosszméső. - Hozok még sört.
- Csejde. - Gyere ide barátom!
- Énnemkek. - Köszönöm, nem kérek többet inni ... rövidet.
- Tesmonni háravn. - Elnézést, hogy megzavarom a diskurzust, de meg tudnák kérem mondani a pontos időt?
- Eszökecczit. - Elszívok egy (utolsó) cigit.
- Hádeteteeztígyte? - Tényleg menni készülsz?
- Fiszk. - Főúr, kérem a számlámat, legyen szíves!
- Itagzi. - Itt a taxim, ideje indulnom haza!

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csurhefc.blog.hu/api/trackback/id/tr471503085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bencii 2009.11.05. 18:37:36

ez kimaradt belőle:
-Sellő vagyok!!Nézzétek Sellő vagyok!!!:D:D

levi88 2009.11.05. 18:42:20

ennek legalább a felét már használtam párszor:)
de a csapatból szerintem ezt még páran elmondhatják magukról:)

Ronal-d'oh! 2009.11.05. 19:04:07

Sejtettem, hogy ennek lesz sikere! :D

Amúgy most kezdtem lekonvertálni aviba a két videót.

Télleg, Bencii, mikor lesz a 9.A elleni meccsnek gólösszefoglalója?

Bencii 2009.11.05. 19:21:52

már úgy 15%ot megcsináltam de annyira nincs hozzá kedvem..:D de hnap megcsinálom amint hazaértem(vagyis megpróbálom) aztán fel is dobom

sztárszkííí 2009.11.05. 20:24:59

császtok 1baja van a csapatnak ( jó igaz sok sok de 1 nagy:D) az h sokan vagytok mindenki akar játszani= káosz ezért mondtam tavalya a két csapatot mert akkor mindenki játszott igaz nem jutottunk tovább:D de sztem jó volt most mindenki saját osztálynál indul nekem oké mert max 6 an vagyunk:D te meg minimum 9 en:D szal ciki

sztem nem kell nagy gondot csinálni h ki a kezdő meg h az utolsó percben dölt el tök 8
ha erős ellenfél akkor első 10 perc a legjobb 4 aztánc sere a többiekre ha tudják tartani jáccanak ha nem visszacsere
amúgy meg sztem kő papír olló h ki kezd

bár ha "kell a kezdő/ ha nincs kezdő megbeszélve akkor a kurva anyád:P" akkor ajánlok én is 1et:D
na szal pista alias kapufa aztán:
-krómerek( vagyis betonfal ,hátul)
-zsiga(az újszülött18, középen)
-weisz(a gólkirály ,aki csak annyit lött mint én:P,elöl)
na erről ennyit:D
pucca

ui: csak h elolvassátok:D!

Bencii 2009.11.05. 21:55:31

már olvastuk csak senkit nem érdekel:D de köszi a hozzászólást

Ronal-d'oh! 2009.11.06. 20:33:10

@sztárszkííí: elég ám egy bejegyzéshez írni...

azöregzéé 2009.11.08. 14:56:00

Na akkor most már ír ide vki a "B" középből is. A csapattal nincs gáz, sztem nem baj h sokan vannak, meg az sem h kicsit gyengébb emberek is játszanak. Én nem láttam káoszt a pályán, mindig gördülékenyen ment a cserélgetés. Nincs legalább vita, végülis ez egy csapatjáték, mindenkinek lehetőséget kell adni.

Sztárszkííí, a kezdőd nagyon gyenge, Celit nem lehet kihagyni a kezdőből:P

Amúgy azt hallottad h vki elakarta bótóni a következő meccset? :F

Ui: celi imádlak, és sose vedd le a varázstrikót:D

azöregzéé 2009.11.08. 15:02:52

@azöregzéé: Majd' elfelejtettem! Természetesen Bencicc nélkül nincs csapat, és ahogy a múltkor a hetest belőtte... hát komolyan az élményszámba ment:D
na csucsu

öregBerczeli 2009.11.08. 16:02:15

@azöregzéé: hát eza beszéd! varázstrikó örök és maradni fog a győztes döntő meccsig:D utána meg a megy a falamra ahonnan csak akkor kerül le ha épp 1 buszra akarnék felülni ami Silófok irányba van tájolva:D

öregBerczeli 2009.11.08. 16:45:05

apropó november 7-én rezgett a telóm egy évforduló miatt.Ez az évforduló Elblinger Ferenc 2008 november 7-én tett cselekedete miatt van elmentve
ez azt jelenti h 1 éves a csürhe és az osztályunk összefonódása:D

Sztárszkííí 2009.11.08. 20:24:34

@azöregzéé: látom nem ismered annyira a dések játékosainak képességét... ha olyanokat akarsz kitenni a kezdő ből mint weisz v zsiga v varga v miki ( a krómer az alap gondolom nálad is):D

amúgy meg nem gáz ez a nyalás?:D inkább a tanároknál!:P

Bencii 2009.11.08. 20:43:08

Prisi, hallom rá akartál venni pár embert a csapatunkból, hogy hadd nyerjétek meg ellenünk a meccset. Hát nem tom minek nézed a csapatunkat...pedig elvileg nagyon ismered a déseket,mit azt írtad..
Azt mondom egyezzünk meg abba, 10-0-nál megállunk és nem lövünk többet. Ja és sok sikert az utolsó két meccsetekhez a bajnokságban;)

azöregzéé 2009.11.08. 20:55:14

@Sztárszkííí: Dede, ismerem, sőt sztem többet fociztam velük mint te. Én nem írtam olyat h kiket tennék ki a kezdőből, amúgy is mind1, hiszen kb. 5 percenként cserélnek. De ha már így belemegyünk... Celit nem csak azért kezdetném mert be akarok neki nyalni, hanem mert az egyik leglabdabiztosabb ember a csapatban. Zsiga meg sztem a kapuban a leghasznosabb a csapat számára.
Amúgy sztem nem gáz h benyalok, később még jól jöhet:) Sztem a gáz az amikor a hülye okoskodik. ;)
És már nem tanulok, szóval a tanároknak már nem tudok nyalni:)
süti beállítások módosítása