Csürhe 16

A Garay János Gimnázium foci házibajnokságában induló 12. D csapata, becenevükön az Ibolyák, vagy egyszerűen a Csürhe nem titkoltan a bajnoki címért indul a 09/10-es szezonban. A Nagy Menetelést ezen a blogon követhetitek majd nyomon! ;)

Friss topikok

  • csürhebali: Vargha csináld meg légyszike, hogy újra ott legyek a szerzők között. Ez az e-mail címem: kromerbal... (2010.10.18. 15:06) Ballagás
  • Bencii: Én BME-építő ha minden jól megy... (2010.04.25. 18:31) a DÖNTŐ után
  • Wájsz: Hát igen, az biztos hogy a szurkolókra nem lehetett panasz... De köszke neked is :D (2010.04.13. 20:43) Rekviem egy álomért...
  • orangeblatt: Mindent bele hnap fiúk, hajráá!! :))) (2010.03.11. 17:30) Csürhe FC
  • krómi: Na Herr Weisz elolvastam a postodat úgy, hogy nem volt itt a vargha, és rögtön megértettem mindent... (2010.03.10. 15:52) Pénteken döntő, juhééé!

Utolsó kommentek

  • csürhebali: Vargha csináld meg légyszike, hogy újra ott legyek a szerzők között. Ez az e-mail címem: kromerbal... (2010.10.18. 15:06) Ballagás
  • Bencii: Hiányozni fogsz Garay és vele együtt minden. (2010.05.01. 09:26) Ballagás
  • Bencii: Én BME-építő ha minden jól megy... (2010.04.25. 18:31) a DÖNTŐ után
  • Kövi: Srácok! Jön valaki Műegyetem-Közlekkarra ősszel? (2010.04.24. 21:49) a DÖNTŐ után
  • Ronal-d'oh!: @Wájsz: böf :D amúgy nem tudom még mi legyen a bloggal, de valszeg a nyáron meg utána kapcsolatta... (2010.04.23. 12:27) a DÖNTŐ után
  • Utolsó 20

1. csoportkör

1. Csürhe FC: | 3-0-0 | 9 pt.
2. 10.A: | 2-0-1 | 6 pt.
3. 9.A: | 1-0-2 | 3 pt.
4. 9.B: | 0-0-3 | 0pt.

2. csoportkör

1. 10.C: | 2-0-0 | 9 pt.
2. CSÜRHE FC: | 1-0-2 | 3 pt.
3. 12.C: | 1-0-2 | 3 pt.
4. 10.A: | 1-0-2 | 3 pt.

Góllövőlista

7 gólos:Weisz
6 gólos: Bali, Miki
4 gólos: Bencii
3 gólos: Bercz
2 gólos: Zsiga, Benő
1 gólos: Levi, Marci

Gólpasszok

6 gólpassz: Bali
5 gólpassz: Miki,Weisz
3 gólpassz: Bencíí
2 gólpassz: Bercz
1 gólpassz: Marci, Levi, Benő, Zsiga

4-3as vereség

2009.11.23. 17:01 krómi

Kikaptunk 1 nagyon durva meccsen :( Eléggé sportszerűtlen ellenféllel játszottunk,sikerült felhúzniuk a durva szabálytalánsagaikkal minket is, de úgy gondolom, hogy mi korántsem voltunk olyanok, mint ők. Nem tudom pl, hogy miért kellett a berczet a középkezdésnél hason talpalni, amikor még nem is volt játékban a labda. Ráadásul azt sem értem, hogy ha a kedves bíró úr kiállít 1 játékost akkor miért jöhet be helyette 1 másik????????? Rengeteg dolgot fel tudnék sorolni még amiért kiállítást kellett volna ítélni a másik oldalon, erre mi törénik--- > mi fejezzük be emberhátrányban a meccset. Elismerem, hogy jogos volt az a kiállítás, de az nem olyan szabálytalánság volt, hogy szándékosan hasba rúgom a másikat, hanem a Zsiga másképp már nem tudta megakadályozni azt, hogy gólt kapjunk. Az ilyenek előfordulnak a meccseken, de az h hasba talpalom szándékosan a másikat az mindent elmond az ellenfélről. Úgy játszottak ellenünk, hogy arra mentek, hogy a lehető legtöbb fájdalmat okozzák nekünk és ez sikerült is ( Weisz küldöm a gyógyítópuszikat a popódra). De minket nem olyan fából faragtak, hogy most összeesünk és itt siránkozunk!! Persze beszélni fogunk arról, hogy milyen meccs volt, de nem ezzel fogunk legfőképp foglalkozni. Sosem jó a vereség, most is nagyon fájó, hogy nem használtuk ki azt az esélyt, hogy továbbjussunk már a mai napon, de még 1 esélyünk van és azt már kötelező kihasználnunk!!! Fel a fejjel mindenki! Ez az utsó évünk a Garayban és nem engedhetjük meg magunknak, hogy a döntő napján ne mi játszunk a finálét!! Bármi lesz is, az utolsó másodpercig küzdeni fogunk és bejutunk a döntőbe.

A kövi fordulóban a 12 c-sek előttünk fognak játszani. Valószínűsítem, hogy ők behúzzák azt a meccsüket. Figyelemmel kell kísérnünk, hogy mennyire nyernek, mert attól a meccstől függ a továbbjutásunk no meg pláne a mi meccsünktől is. A mi meccsünk nem lesz egyszerű hisz a csoport első helyezettjével játszunk, de van esélyünk a győzelemre. Nagyon oda kell figyelni a kövi meccsünmkön, már nem hibázhatunk. Képesek vagyunk arra, hogy továbbjussunk!! Higgyünk benne és ami a legfontosabb az elszántság a tigristekintettel együtt.

Hajrá Csürhe itt az idő megmutatni, hogy képesek vagyunk akármire! Mindenkitől tigristekintetet várok!!!

Forza Csürhe!

 

 

105 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csurhefc.blog.hu/api/trackback/id/tr591546618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

krómi 2009.11.23. 18:27:07

ja és vmelyik nap menjünk el focizni.ezt hnap beszéljük meg suliban h kinek mikor jó

kromi benő 2009.11.23. 18:40:53

Én annyit tudok hozzá tenni a többiekhez, h bár szarok voltunk, főleg én, védekezésben nem voltam ma toppon, szóval ezért bocs srácok, de erkölcsileg mi nyertünk hálják meg.Azt mondom ma szar napot fogtunk ki, de minden évben van egy ilyen meccs, most már jó tudni, h nem a döntő lesz az,mert biztos vagyok benne, h meg sem állunk addig.
A C-sek bekaphatják élükön a marcival és csirzó is nagy ívben leszpohat.Mostantól amondó vagyok, h ne mutassuk meg a tanároknak az oldalt.
HAJRÁ CSÜRHE!!!!!!!

levi88 2009.11.23. 18:47:58

@Bencii: szerintem a zuggal az lesz a gond, hogy ott lesz még 20 000 ismerős és kurvára nem a csapatról dumálnánk. Kb. az lenne: "jaja, szarok voltunk! de most felszívjuk magunkat! a döntőig meg sem állunk! na iggyál még egy borost!"

krómi 2009.11.23. 18:53:13

@levi88: ebben van vmi
A meccsről annyit, hogy a mikit hiánmyoltam a második félidőben, mert elsőben gólt lőtt és helyzeteink voltak, másodikban nem volt annyi helyzetünk, de pontosabbak voltunk ennek köszönhető a 2 gólunk, de mikinek mindenképp többet kéne játszania.

krómi 2009.11.23. 18:59:04

ja és hiányoztak a szurkolók!!

Bencii 2009.11.23. 19:00:55

Hidd el Levi jó az a Zug, amúgy meg máshol szerinted mi lenne?:D

Ronal-d'oh! 2009.11.23. 20:41:45

Szerintem meg magunkban kéne keresni a hibát. Mindenki rágörcsölt a meccsre, hagytátok, hogy fölhúzzanak titeket, Zsigát meg le kellett volna cserélni. Annak nincs értelme, hogy idegeskedik, előrefut, mittomén, de ez nem csak az ő hibája, szólnunk kellett volna.

A szabálytalanságoknál az sokkal dühítőbb, hogy nyerhettük volna a meccset.

Wájsz 2009.11.23. 20:57:57

Faszom ki van. Röviden így tudnám összefoglalni az érzéseimet a meccsel kapcsolatban. Na de egy kicsit hosszabban...

Zsiga, teljesen jól írtad, ráadásul szakkifejezést is alkalmaztál (műhiba). Grat! :D
A gólokat nem elemezném ki külön, inkább pár észrevétel a meccshez, mindenféle baszogatószándék nélkül, tényleg, csak hogy tanulhassunk belőle:
-Nincs meg a kellő kommunikáció a csapatban. Erre jó példa a 4. kapott gólunk, amiért igazából senki se hibás, de mégis megelőzhető lett volna.
Annyi lett volna, hogy Benő-Zsiga duó egyik tagja rákiált a másikra, hogy hagyd!, és ennyi.
De ez jellemző volt az egész csapatra, nem mentek fel senkit, így magamat sem. Egyáltalán nem kommunikáltunk a pályán, sose tudtuk, ki merre van. Szerintem ennek köszönhető a szaggatott, akadozó játékunk, mert ha valaki megkapta, muszáj volt körbenéznie, nem tudtuk egymás helyzetét. Ezt így nem lehet.
-Szurkolás: Baszki, ha már szurkolók nincsenek, legalább mi szurkoljunk egymásnak!
A cserepad is köbö egész meccsen néma volt. Bár sose szoktam kihallani, hogy konkrétan mit kiabálnak be, de egy CSÜRHE BANDA, vagy egy IBOLYÁK kiáltás eddig minden meccsen elkapta a fülem. Most nem.

Na mindegy, ennél is többet akartam írni de inkább abbahagyom, nincs hozzá hangulatom. Majd holnap kibeszélünk mindent.
Ja de annyit még, hogy én továbbra is maximálisan megbízom Zsigában, semmi szükség arra hogy ne ő legyen ezentúl a kapusunk szerintem.

Áhh, kész, ennyi voltam, piff..

Wájsz 2009.11.23. 20:59:30

Ja még annyit, hogy Balázsnak gratulálok a postért, pont ilyet kellett most olvasnunk szerintem.

Bencínek meg Bercznek is gratulálok a játékukért, rajtuk láttam végig az elszántságot, a tüzet, ami sajnos sokunkból hiányzott. Puszi nekik!

Ronal-d'oh! 2009.11.23. 21:27:58

Nem a szurkolás hiánya a baj, hanem az egyre egyértelműbb, és most már a győzelem által se takart összeszokatlanság. Ebbe most nem mennék bele, mert megér egy egész bejegyzést, de ezen változtatni kell.

Sztárszkííí 2009.11.23. 22:07:33

Srácok, kössz a mecset jól játszottatok.

1-2 dolog engem ne osszatok mert szar a bíró (egyértelmű a hetesnek köze se volt .. bár néhe meg fordítva szerencse ahetes nem ment be)
a marci miatt se osszatok én nem ő vagyok nem tehetek róla h ilyen
sztem az volt 1 gond h télleg lebecsültetek ... majdnem mindenki és most játszott a kustos és ez dobott a csapaton legalábbis engem javított jól összejátszottunk

tudtam h ez lesz ebből a mecsből ezért nem is annyira vártam

én többet játszattam vna bencít alig tudtam mellette futni igaz azé mert szinte végig játszottam ill a mikit

sztem nem finomkodtunk 1értelmű, bár személy szerint én talál kevesebbet
a másik h ha egy erőszakos ellenfél van akkor is le kell játszani amecset volt 1-2 csúnya dolog tőlünk és tőletek is de sztem még belefér (sztem)

Balack 2009.11.23. 22:10:52

@nekedX: kedves marci, az "idegeskedős előrefutások" azért voltak, mert 4-2nél, 4-3nál, úgy, hogy pár perc van vissza, kockáztatni kell, ráadásul ha nem futok ki, akkor valszeg kustos is simán belőtte volna, mivel például te még a világlért sem jöttél volna vissza védekezni. És még annyit h ha engem le kellett volna cserélni, akkor téged be sem kellett volna állítani, mivel lófaszt nem tettél hozzá a játékhoz. De én legalább elismertem h az első félidőben hibáztam, te viszont a csapatot szidod, ahelyett h egy kis önkritikát is gyakorolnál.

Ja és hogy a faszba ne lettem volna ideges, ha 1-0ról 4-1re fordítanak???

Wájsz 2009.11.24. 11:40:30

Köszi srácok a biztatást! :D
Csak annyit mondok, megvan a 300 watt, három pár hangfal a levehető előlap na és
szóljá már a gyereknek hogy nyitva van a kocsiajtó! Hééé gyerek, nyitva van a jobbhátsó!

Ez megy most, ezután jön az eye of the tiger :D
Most nagyon keménynek érzem magam, átmegyek még a falon is, még két óra, gyááááááááááááááá!

Bocs az offért, de ezt ki kellett írnom magamból :D

Ronal-d'oh! 2009.11.24. 16:25:45

@Balack: Kurva nagy segítség voltál, a buta fasz előrefutásod miatt nem lőttem egyszer kapura. 1-0 utáni fordításnál meg én is ideges lettem volna, ha történetesen az én baszott nagy hibáim miatt kapunk 2-őt is.

krómi 2009.11.24. 17:04:52

Ne egymással veszekedjetek,ennek semmi értelme. Mindenkinek vannak szar napjai,mindenki követ el hibát. A tegnapi meccsen senkinek sem ment a játék, mivel nem engedtek minket focizni, mert ahogy labdát kaptál felrúgtak. Ők ezt tudják játszani, ehhez csak gratulálni tudok nekik. Focizni nem mertek ellenünk, csak felrúgni merték a másikat.
Itt az idő, hogy elfelejtsük és a kövi meccsünkre koncentráljunk. Szívjuk fel magunkat, suliban beszélgessünk sokat, hogy hogyan tovább. És mindenki az utsó csepp véréig küzdeni fog a továbbjutásért. Adjunk bele apait-anyait.
Most meghuzogatták az oroszlán bajszát és kellőképpen felhergeltek minket. Köszi c-sek már kellett is ez.
Csürhe forever!!

Balack 2009.11.24. 19:08:08

@nekedX: Nézd, szerintem jobb is, hogy nem lőttél kapura, mivel legalább nem lett vége rögtön a támadásnak egy 8 méteres fölével. Amúgy az egész bajnokságban én legalább nyújtottam valamit, te viszont egy gólt tudtál csak lőni, azt is az én gólpasszomból, pedig helyzeted volt mint égen a csillag. És igaz, hogy a mostani meccsen hibáztam, de csináltam jó dolgokat is, te viszont lószart se.

kromi benő 2009.11.24. 19:31:21

Épp ez az ez a c-s meccs arra volt jó h gecire felhergeljenek minket a kövi meccsre , erre jók voltak, egyébként meg mindegyik jó nálam egy fél szopásra.A meccset felejtsük el, a hibáinkból tanuljunk, és mutassuk meg mit tud igazából ez a csürhe banda
ja vargha ki tudnál nevezni szerkesztővé?

Ronal-d'oh! 2009.11.25. 17:13:48

@Balack: én adtam a gólpasszt Bencínek! :D

@kromi benő: adj meg egy email címet, arra küldöm majd a meghívót.

wefa 2009.11.30. 17:00:09

ezt most ti komolyan gondoljátok? ember holéltek? nem ugyanolyan szabálytalanság:D bújjatok már el:D te mária a zsiga egy bajnokságba ezért kapna egy fél éves eltiltást mert szándékosan utolsó ember lábára csúszik balesetveszélyes durva sérülést okozhatott volna:D undorító ez ahogy irtok önkritika 0 marci állítom ilyenért egy bajnokságban 2 meccset kapott volna. sportszerűtlen ellenfél:D ember holéltek? mi volt sportszerűtlen azon az incidensen kívül szarrá rúgtátok a lábam a kustosét is és a marcinak se véletlen szállt el az agya. HA ezt tényleg így gondoljátok h mi voltunk szabálytalanok iratkozzatok be egy csapatba nem adok 2 hetet és megboritanak titeket meccsen. és mi az h jók vagyunk egy fél szopásra? kikvagytok ti? ráadásul mégannyi h ne osszatok a szabályokat ha igazi meccset csak tvbe láttatok.műhiba:D sírok csak rajtatok

wefa 2009.11.30. 17:01:05

7es jogtalan?:D mindegy még sose volt h pontot szerezzetek ellenünk ez is takar valamit.

levi88 2009.11.30. 18:13:31

@wefa:Amúgy ki a fasz kíváncsi a véleményedre? Mert szerintem a csapatból nem sokan. Inkább más blogjára írjál ne a miénkre! Köszi:)

wefa 2009.11.30. 18:16:18

@Sztárszkííí: tomász te neked se kéne ilyent irni az sima hetes volt...

wefa 2009.11.30. 18:17:30

@levi88: az bazdmeg h nem a hátunk mögött kell osztani minket ittt égetitek magatokat faszom azt hiszitek h ettől nagyok vagytok h igy meg ugy szopjunk kibaszottul azt foci nulla oké hello lecsöcsülhettek..

levi88 2009.11.30. 18:19:37

@wefa: én annyira nem akarok vitát nyitni erről. ami megtörtént, az megtörtént. ez van. de mi döntősök vagyunk, úgyhogy az a lényeg.

wefa 2009.11.30. 18:34:43

@levi88: ez igaz szeretnékis egyszer akkora sztár lenni mint a 12dsek

Pí! 2009.11.30. 18:37:27

@wefa: Látom tanyasira váltottad a figurát. Úgyhogy, legyél kedves, fogd vissza magad. Nem volt sportszerű meccs, ezt mindenki tudja. Az az igazság, hogy ez a ti játékstílusotok, amit ránk kényszerítettetek. Ti gyorsabbak vagytok és agresszívebbek. Ezt tudtuk is. Én személy szerint nem számítottam másra. De úgy gondolom technikában nem vagytok nagyok. Ezt a keserves 4-3as győzelmet is éppen hogy csak kicsikartátok. Úgyhogy legyetek büszkék magatokra! Legyetek büszkék arra, hogy tudtátok a Weiszet a bordásfalra kenni, legyetek büszkék arra, hogy középkezdésnél a Berczet hasba tudtátok rúgni, legyetek büszkék a kamu hetesetekre amit profi módon kihagytatok, és végül legyetek büszkék arra hogy kiestetek! Megérdemlitek a tapsot én úgy gondolom...
Összesítve tehát a nagy arcotokon, a sportszerűtlen viselkedéseteken kívül semmi bajom nincs veletek. Örüljetek a győzelemnek, úgy se ti jutottatok tovább.

levi88 2009.11.30. 18:45:56

HHHmmmm....valami azt súgja, hogy itt még lesz pár komment...:D

kromi benő 2009.11.30. 19:26:39

figyu wefa a zsiga szabálytalansága, elismerem ,nem volt szép, piros járt érte, de baszod titeket sem kellett félteni mi az h a marci középnél hasba rúgja a berczet, és pirosat sem kap érte hanem gyakorlatilag lecserélik,ésnyugi ti is szarrá rúgtátok a lábainkat,másrészt osztod h mennyire nem tudjuk a szabályokat, mert csak tv-ben nézzük a meccseket,elmondanám weisz elvégezte a bírói tanfolyamot, és sztem te sem gondolod komolyan, h azért 7-es járt, vagy ha igen akkor tv-ből jobban meg lehet tanulni a szabályokat, egyébként meg minek vitázunk ,ez történt, tovább jutottunk , ennyi , senki sem kiványcsi a véleményedre úgyhogy "lecsücsülhetsz"
HAJRÁ CSÜRHE!!! 12D 4ever

Wájsz 2009.11.30. 20:27:14

Köszi az észrevételedeit wefa Röviden: szerintem hülyeségeket írtál.
Hosszabban pedig nem akarok foglalkozni az írásoddal, mivel hülyeségnek tartom minden egyes pontját :D

Na csáó!

Ééééééss
HAJRÁ CSÜRHE BANDA!

Bencii 2009.11.30. 20:49:40

én csak ennyit mondok(remélem végszóként):

----- E N N N N Y I I I ------

ja és béke és szeretet:D

baszki...

wefa 2009.11.30. 21:12:53

oké mesterek vagytok több éles meccset játszottam már egyedül mint az egész osztályotok együtt:D ugyh osszatok:D igazatok van:D én személy szerint egyáltalán nem éreztem durvának magam:D ti voltatok túlpörögve...ilyen túlhevülten nem lehet játszani ez már sok. ráadásul azé rugdostatok engem és akármit mondtok jobb focistának érzem magam mint ti ennyi de weisz te biztos jobban tudod:D annyi meccs lehet mögötted:D kihagytam egy egyáltalán nem elcsalt 7est és akkor mivan? hibázni lehet de belefért. de majd közöljétek h kell a labdába rúgni kérlek tanulni akarok. Amúgy meg az egész iskola titeket csapat szinten sokkal aggreszívabbnak tart..főleg h pl beáll a Berczeli azt egyből úgy tépi a felsőt mintha ölni akarna:D rendes meccsen felére fogyatkoztok ilyen vehemenciával. De oké úgyis jobban tudjátok csak nem vágom miért:D biztos nektek is van játékvezetői engedélyetek:D bizti elvégeztétek h ennyire szakértők vagytok és biztos sok meccsetek volt már:D hosszú igazolásokkal...ha nem akkor ne égessétek magatokat hogy olyanokkal vádaskodtok amihez analfabéták vagytok köszi

wefa 2009.11.30. 21:14:33

a weisz egy sztár holnap megmutatom ember 2004decembere óta játékvezető vok:)

wefa 2009.11.30. 21:16:38

Amúgy nem vágom de a weiszet még egy meccsen se láttam vezetni:D 5 év alatt:D de okké:D utána nézek hamár a papám rendezi nb3-megye3ig az összes küldést.

Wájsz 2009.11.30. 21:23:30

Mivel már nem vezetek :D
Lenyomtam köbö 2 meccset :D

Meg hagyd már magad, nem kurva mindegy, hogy ki mennyire tudja a szabályokat?
A szándékos hasbatalpalás azt hiszem mindenhol szabálytalan, de utánanézhetek a kedvedért ^^

Pí! 2009.11.30. 21:24:29

@wefa: Nem tudom, hogy te mennyire voltál durva, de ha valóban olyan klasszis focista lennél, mint aminek elmondod magad, akkor valószínűleg nem kaptatok volna ki attól a csapattól, amit mi 4:1re vertünk. Még1x grat az éppen4:3hoz. Kár, hogy nem lesz legközelebb. Én mindenesetre nem vagyok túl nagy szakértő, de még az én szememet is megütötte egy két dolog, ami miatt most felemeltem a hangom. Csak azt nem értem, hogy miért vagy még itt, amikor vár téged a válogatott, te pro! Te se gyakorolsz valami hűdenagy önkritikát, márpedig az, hogy ez a meccs ilyen sportszerűtlen volt, az nagyrészt a ti hibátok. De ti persze ezt nem érzitek.nah mind1! ne lovagoljunk a meccsen! ami történt megtörtént, és azzal, hogy itt szídjuk egymást, csak tovább szítjuk az a haragot. Taníts engem szeretetre, és focira mester!

öregBerczeli 2009.11.30. 21:35:41

én azt mondom vérre éhezek de nem árulom el ki vagyok;):D

Pí! 2009.11.30. 21:36:05

@wefa: nem nagy dicsőség, és ha olvasgatsz, akkor láthatod, hogy ezzel mi is tisztában vagyunk. Nem nagy a fejünk erre, és én élőben is merem vállalni a véleményemet, és úgy gondolom meg is mondtam meccs után. Amúgy előtte érdemeltük ki szerintem az első körben nyújtott 100%os teljesítménnyel. az, hogy most ez így sikerült, hát ez van! De annyit megígérhetek, hogy tanulunk hibáinkból, és sokkal jobbak leszünk. És hát ez a véletlen 4:3, ez nem mérvadó úgy gondolom. Újra kellene játszatni a meccset. Benne lennétek? Amúgy meg jól mondod:D CSÜRHE mindörökké! ennyi voltam mára. Pista off!

Ronal-d'oh! 2009.11.30. 21:38:46

@wefa: Úgy őszintén szólva van igazság abban, amit mondasz.

Ronal-d'oh! 2009.11.30. 21:43:30

Amúgy nem ciki egy olyan hetesen vitázni, amiből nem lett gól? Mert innentől kb. olyan, mintha egy tévesen befújt bedobás lenne...

Bencii 2009.11.30. 21:43:47

Ti is ugyanúgy csak egy meccset nyertetek:D végülis mi is egy meccset nyertünk a 3ból.. nincs miről beszélni. Meg senki sem mondta hogy mi sztárok vagyunk...csak nyerni szeretnénk, ahogy gondolom ti is szerettetek volna, na de majd jövőre..ja de bocsi jövőre már nem:D(bár ki tudja:P)

Bencii 2009.11.30. 21:49:05

Ebben részben igazad van, mert gratuláltunk a 10.A-nak a mai győzelméhez:D Amúgy meg 10.C-nek is jár a gratuláció,mert tényleg jól játszottak, pontosabban jobban mint mi...

Pí! 2009.11.30. 21:51:00

@wefa: nem kenjük senkire a hibákat, csak megpróbáljuk megtalálni az okokat. ezért mondjuk azt, hogy ez meg ez a gól védelmi hiba, ez meg ez a gól meg kapus hiba.

Wájsz 2009.11.30. 21:51:24

Igen, tény hogy egymás elleniben ti vagytok a jobbak.
Elhsizem, hogy hiányzott a Szabi és sajnálom (tényleg :D) a szalagszakadásodat, nekem is volt hasonló és tényleg nem egy felüdülés.
Ezek mind tények, amikkel nem is tudok vitába szállni, viszont az is tény, hogy mi ott vagyunk a legjobb 4ben, ti meg nem.

Igazából ennyi a tény, a többi csak mellébeszélés.

marci:d 2009.11.30. 21:56:01

ha ekkora az arcotok játszuk le a 3as körbeverést külön, biroval

marci:d 2009.11.30. 21:58:40

egyébként meg tééényleg naagyon nagy sztárok vagytok itt a hátunk mögött:D mindenki jo egy szopásra:d:D:D:D:D mi lett a meccs gyerekek... akkor meg mire vagytok oda..SEE nemhiszem hogy durvábbak lettünk volna azon a meccsen mint ti..

öregBerczeli 2009.11.30. 21:58:57

nemát arra írtam h kibasztátok asszem kikit:D

marci:d 2009.11.30. 21:59:28

legalább végig sikitottam az egészet:D:D

wefa 2009.11.30. 22:02:47

letiltotok a blogról?:D ennyit értek:D amúgy tavaly is ott voltatok jók is lettetek amúgy meg nehogy úgy járj mint a szabi ....keresztszalagszakadással me tényleg kurva jót fogsz rajta vidulni:D nem értem minek kellett ezt elkezdjétek de mit gondoltatok ha itt igy szopj ugy szopj lesz nem szolalunk és ha kell kiis merek állni ez ellen. úgyh abbahagyhatnátok.. mert fasz televan h ebbe élitek ki magatokat nem velünk kéne versengeni sztem tavaly döntőbe mi szurkoltunk nektek legjobban ti meg végig ellenünk soprtszerűtlenségről ennyit meg ilyeneket írtok? és mais ugye meccsen mi kezdtük a fasszopózást, undorodom h megis vagyotk ezzel a sunyisággal elégedve ennyi a végére azt dobjatok ki

krómi 2009.11.30. 22:03:00

a 4-3as győzelmetek után boldogak lehetettek,de a mai nap után mi vagyunk a boldogabbak. Meg kell elégednetek azzal, hogy kiestetek a legjobb 8 között. sajnáljuk, elismerem, hogy szerencsénk is volt, de jó csapatnak szerencséje van.
A mai napon jó volt a szurkolók bíztatása, és a kispadról is behallatszott a drukkolás. köszi

marci:d 2009.11.30. 22:05:33

megnézzük mi lesz a 4 között:D:D:D

wefa 2009.11.30. 22:06:21

tiis tudjátok h undoritó amit itt műveletetek velünk kapcsba mi a szarnak kevertek minket bele? mi csináltunk akármit? mais miment felmegyünk azt a zsiga nagy pofával h fasszopó 12.c jhé hát gratulálok nyerjétek meg így és még megis tapsollak aztán továbbra is higgyétek h midnen fair és a 12c a geci nem értem h miért állt a meccseteken midneki ellenetek..jocás gólt vert majdnem leesett a lelátó és c-sek 3-n voltunk akkor szal nem csak mi...ezen isjavitani kéne ha télleg azt akarjátok h becsüljenek ennyi

wefa 2009.11.30. 22:08:04

engem ez érdekel nemaz h kiestünk:D engem sokkal jobban vonzzanak a bajnokik meg a reprint de h itt ócskázzatok azt azé ne.... és őszintén ha nemmondják h blogoltok és ilyenek mennek nem is gondolom de ez egy kibaszottnagy kétszínű köcsög dolog volt és erre legyetek büszkék ne a szép 4. helynek!

Wájsz 2009.11.30. 22:11:05

Bazze tanulnom kéne de ez jobb mint a Maunika sauu :D

Különben meg Marci, hogyha nem hiszed hog durvábbak lettetek volna, akkor úgyse jutunk itt egy álláspontra :D
A 2 legdurvább szabálytalanság a meccsen a tied és a Zsigáé volt, de Zsigának legalább a szándéka jó volt, ugye hogy gólt akadályozzon meg. Ettől függetlenül a kiállítása teljesen jogos volt.
De neked mégis mi volt ott a szándékod? :D Csak arra mentél hogy lerúgd a Berczet, kész :D

Mindegy, a lényeg ténylegc sak annyi, hogy bent vagyunk a döntőben, ti nem, a többinek így nincs is értelme :)

krómi 2009.11.30. 22:12:01

milyen 4. hely?? itt már senki sem beszél rólatok, ti írogattok össze-vissza.

Ronal-d'oh! 2009.11.30. 22:13:30

@Wájsz: Tibi, azt te se hiszed el, hogy csak mert gólhelyzet volt, már egyből kevésbé elítélhető a Zsiga becsúszása.

Wájsz 2009.11.30. 22:15:06

Bazze Vargha ne nyaljál már :D

krómi 2009.11.30. 22:15:14

A Zsiga becsúszása taktikai szabálytalaánság voltde a marcié mi volt,még nem is volt játékban a labda. ez már vicc,ekkora balfaszokat,jó röhögni rajtatok

Ronal-d'oh! 2009.11.30. 22:15:35

Kezdődik lassan a Showder Klub, szóval inkább lépjen mindenki röhögni, ennek itt tényleg nem sok értelme van, mert senki se hajlandó engedni a maga igazából.

wefa 2009.11.30. 22:15:44

@Wájsz: naneee a zsiga szándéka jó volt? emebr sérülést kockáztat azé h ne kapjon gólt???? ez jó szándék? komolyan emebr te inkább vkit lerugsz lehet h komoly sérülés h rácsuszol a bokájáraha geri fel tud állni tuti kibombázza akkor a szigát és ezt még jószándéknak tartod?????????????????????????? akkor mi a rossz? ha egyből meg is öli.? amugy azt mindenki tudja h a berczeli felé dühkitörés okozta és ha akarja a marci akkor nem marad talpon a bercz. sztem. szal senki fölött nemkell elásni a kapát de a zsiga alattomos volt 3 hete igy törték el csapattársam térdét 3 szalagszakadás 1 törés és a combizom szakadás szal azért nem mindegy ám mert a amrcinak max 1 hétig fájt vona de gerinek ha nem ussza ezt igy meg lehet a focinak vége...ugyh a saját cél melett a versenytársakra is tenkintettel kell lenni nem eltiporni ez nem világuraom faszom h midneki szar odakéne másra is figyelni ekkora tétje nicns

Ronal-d'oh! 2009.11.30. 22:17:25

@krómi: Tudod mi a taktikai szabálytalanság? A középpályán rángatni meg lökdösődni. Mások lábára csúszni patkányság. (bocs Zsiga, de tényleg az)

Weisz: annyira szubjektívan álltok a dologhoz, hogy az már fáj.

Wájsz 2009.11.30. 22:18:12

Ne forgasd ki a szavaimat, légyszi :D
A Zsiga szándéka az volt, hogy ne kapjunk gólt, ami ugye (az én szempontomból) jó.
Rossz ezközt alkalmazott, ez így már nem jó, nem is azt írtam hogy szép volt Zsiga :D

De a Zsiga tettében legalább értem a szándékot.
A Marxiéban viszont nem.

wefa 2009.11.30. 22:19:21

arra h ti kezdtétek nem írtatok semmit látom elsimeritek akkor itt az ideje abbahagyni .... de azé lehetne egykis lelkiismeretetek...komolyan mondom...tavalymikor 4-eklettetek akkor is szoritottunk és gratuláltunk ti még sose gratuláltatok...semmibe vesztek midnekit és csak osztotok de áhhh leszarom ugyis igazatok van szép erkölcsös csapat vagytok de elkell ismerjétek h ez az örökös ellenünk irányuló faszságotoknak vége lehetne mert én pl nagyivbe leszarom h mit gondoltok de legalább e ilyen sunyi köcsög módon .na szoszi léptem királyak vtok

öregBerczeli 2009.11.30. 22:19:58

szerintem ha bármi eredményt akar itt bárki is elérni akkor felesleges itt folytatni és frissítgetni miket írtok msnen talán kicsitt egyszerűbb lenne a dolog és szerintem milliószor hamarabban lehetne rendezni a dolgokat.... de ha akarjátok én élvezem:D

krómi 2009.11.30. 22:20:28

Na én már leszarom, hogy a 12.c-sek hogyan látják a 4-3as meccset.az már a múlt.mi mostantól a jövőre koncentrálunk, hogy megnyerjük a bajnokságot.
Forza Csürhe

wefa 2009.11.30. 22:21:58

oké énis de még egy fasszopózás és tuti ott helybe baszok be annak egyet.

krómi 2009.11.30. 22:23:35

héjj mi tavaly nem 3.kak lettünk??amúgy megpróbáltunk nyerni az utsó meccsünkön, hogy ti legyetek a bajnokok,sajna nem sikerült, és én még mondtam is meccs után nektek, h bocsi h nem sikerült nyernünk, és, h így nem lehettek bajnokok.

wefa 2009.11.30. 22:24:57

okké személy szerint egyiket se rád irtam bence..tőled nemis hallottam ilyen szavakat remélem nemis voltak de mire joh ez mitcsináltam amiért ezt kell hallgassam mert énis eltudom baszni a napját ezekenek a szép gyerekeknek.

marci:d 2009.11.30. 22:25:30

engem nem az zavar hogy kiestünk hanem az hogy csináltok egy blogot és szét fikáztok minket közbe ez egy focimeccs:D:D elég szánalmas:D fikázóséknál mi is tudunk mit felmutatni:D

marci:d 2009.11.30. 22:28:17

egyébként meg elég csunyán elegem lett hogy csak a bokámat rugjátok

marci:d 2009.11.30. 22:29:12

másrészt meg oriási potya ez a blog:D ha szopatni akartok gyertek hozzám azt mondjátok el :DDDD csorik

krómi 2009.11.30. 22:29:17

na inkább tanuljunk németet

Bencii 2009.11.30. 22:29:45

jólvan mostmár hagyjuk ezt a picsába senkinek sem jó ez az egész...

wefa 2009.11.30. 22:31:37

oké de akkor ne ugy mint eddig h sunnyogás suliba itt meg mondjátok. akkor gyere oda azt mondd. me má kivagyok mint a geci ettől az egésztől és remélem ennek így végelesz... mert az ugy elég veretős lenne ha nem.

Bencii 2009.11.30. 22:35:12

most fenyegetőzöl?:D néha tényleg nem értelek, egyszer azt mondod hogy mostmár fejezzük be, jólvan okés fejezzük, és utána írod hogy jólesz mert ha nem akkor "veretős " lesz...

krómi 2009.11.30. 22:38:11

kár, hogy a levi lemaradt a 88. kommentről

wefa 2009.11.30. 22:40:31

nem a verésre gondoltam ember_:Dholélszte?:D nem vagoyk cigány "az ugy elég veretős...." meg amugyis minek fenyegetőzzek megtudom magam védeni anélkül is nem annak ment.namind1 minek magyarázkodom ti már ugy lementetek ezek után a szemembe h leszarom ha fenyegetőzésnek nézed. ezt kibaszott nagy csalódás volt igy bennetek de azé joh h még viccesre is veszitek.... bizti johlenne nyitnék egy blogot anti 12d klubb és csak rajtatok műsoroznék....örülnél? nem csak bennünk van hiba...de most miis álljunk neki? jól esne? ilyenek h profi módon kihagytam a hetest életed legnagyobb sikere egy tesiórás gól kb. vá nem kezdem eltakarodok innen a gecibe légyszíves hagyjátok abba mert amig mise csinálunk ilyent amig miis megmondjuka visszafejlődöttnek h az addig tise itt köszi szoszi

Bencii 2009.11.30. 22:44:05

még csak annyi, hogy senki sem fikázott titeket személy szerint, csak a meccsel kapcsolatos dolgokat írtuk le...

marci:d 2009.11.30. 22:50:03

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

öregBerczeli 2009.11.30. 22:59:06

most akkor 96nál megállunk?...

kromi benő 2009.12.01. 15:55:57

baszki az a 98 volt de most 99

kromi benő 2009.12.01. 16:11:17

és 100
egyébként sztem is fölösleges folytatni az egészet
tavaly mikor félig meddig rajtunk múlott a bajnoki címetek, akkor odatettük magunkat és még vezettünk is össz vissz egy gólon múlott az egész, h nem lettetek bajnokok
akkor nem azért játszottunk h kikapjunk és ti ne nyerjetek hanem azért, h megmutassuk, h tudunk nyerni is ,és, hogy titeket bajnoki címhez segítsünk ez tényleg így volt megkérdezhettek bárkit
még arra is emlékszem,h örültem az első gólnál azt kinéztem a szabira meg a gergőre és gyakorlatilag velük együtt ünnepeltem
szóval írtunk egy két dolgot(én is) a meccs hevében, de azért nem vagyunk sunyi gecik
egyébként bármikor vmelyik grundon összefuthatunk egy focira ilyen barátságos gyakorló jellegűre legalább fociznánk egy jót nem kell ellenségeskedni

kromi benő 2009.12.01. 16:11:55

bazdmeg bencí már beterveztem a 100.-at

Pí! 2009.12.01. 20:47:16

@wefa: kicsit megkésve, de itt vagyok. Szóval, én úgy gondolom, hogy a csapatunk egy rangadót vesztett, ráadásul tiszta játékról semmikép sem beszélhettünk egyik fél oldaláról. Én a szemetekbe is megmondom, hogy nem voltatok sportszerűek(tisztelet a kivételnek). És az oltást meg valóban a mi csapatunk kezdte. De valahogy a Marci incidensét még mindig nem tudom kiverni a fejemből. Bármit, bárhogy csinált a csapat, a Bercz nem érdemelte meg. Amúgy egy-két bírói hiba is becsúszott, és sajna azt kell mondanom, hogy nem tudtuk a saját játékunkat játszani ellenetek. És ebből lettek a bajok. A meccs úgy gondolom nem nagyon mérvadó, hisz 4:3 nem oly nagy különbség. És a folyosókon majd kerüljétek pls a beszólogatásokat, mert kicsit baszná az idegeimet. Ennyi voltam, grat az elért eredményeitekhez. Lehetett volna tisztább a meccs. De ez van. Felesleges most már a szívózás. Majd ha akartok, személyesen beszélhettek velem. pista off...

Balack 2009.12.02. 20:32:30

Elolvasva mind a 103 kommentet, az alábbi következtetéseket vontam le:

-ti cés fiúk úgy általában elég hülyék vagytok
-jól tennétek, ha eljárnátok Kesjár magyar érettségi előkészítőjére, mert bajban lesztek tavasszal
-Vargha, te pedig seggnyaló vagy, és valami oknál fogva a cések seggét nyalod.

Amúgy pedig jót röhögtem az egészen, és egyetértek abban, hogy nem kéne ilyen komolyan venni a dolgokat, hisz ez csak egy focimeccs :D:D

Ronal-d'oh! 2009.12.02. 22:04:52

@Balack: neked meg a kurva szád. :)

Amúgy mi a helyzet? :D
süti beállítások módosítása